Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haglskydning
#1
Hej forum.
Jeg har i et stykke tid haft lyst til at komme " i skole" med haglbøssen.
Kunne det tænkes at der er nogle af mine medpatienter her på VTF der har samme lyst? Vi kunne jo arrangere en tur hertil:http://www.jagtskydeskole.dk/

Hvis der er stemning for en dag med haglbøssen i hånden,kunne det jo evt.blive engang i foråret??

Er jeg den eneste der har tanker i den retning?

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Jeg er med

Kunne godt bruge lidt instruktion i den diciplin[:I]

LANI

DURA LEX SED LEX, med latex skal du sejre.......
Mvh.LANI



Svar
#3
Det har en kammaerat og jeg faktisk haft talt om om ikke vi skulle prøve. Jesper Dellgren skulle eftersigende kunne pille dårlige vaner af selv den ældste skytte. Jeg ved da i hvertfald jeg godt kunne trænge til lige at få bygget min skydning op igen for lige pt går det ikke for godt og gjorde det heller ikke sidste år. Desværre. (men det er jo geværets skyld som i jo alle sammen nok ved [Wink] )

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#4
Hvis jeg er hjemme i DK er jeg også på... Var derovre for nogle år siden og fik en masse ud af det

Jimmy
Svar
#5
Blot til jeres info, så kan jeg varmt anbefale Susegården i Sverige (hvis i gider køre efter det) http://www.susegarden.se/

De har en rigtig fed bane og nogle meget kompetente intruktører.

Vi lavede et arrangement i vores jagtforening for nogle år siden, hvor vi deroppe og skyde - folk taler stadig om det og mener det er derfor de rammer bedre nu [8D]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hej forum.
Jeg har i et stykke tid haft lyst til at komme " i skole" med haglbøssen.
Kunne det tænkes at der er nogle af mine medpatienter her på VTF der har samme lyst? Vi kunne jo arrangere en tur hertil:http://www.jagtskydeskole.dk/

Hvis der er stemning for en dag med haglbøssen i hånden,kunne det jo evt.blive engang i foråret??

Er jeg den eneste der har tanker i den retning?

Hilsen Ulrik



Hej Ulrik!

Jeg var ovre hos Jesper Dellgren i juli. Han arbejder meget med naturlig skydestilling. Skydningen er tilrettelagt med hovedvægten på klapjagtssituationer. Det var spændende at prøve, men cirka 2 kilo for en formiddags lerdueskydning maner til besindighed inden næste lektion bestilles. Antalsmæssigt er 2-3 mand passende.
mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
2 kilo per person ???[:0][:0][:0][B)][B)][B)] så er jeg færdigafgående

LANI

DURA LEX SED LEX, med latex skal du sejre.......
Mvh.LANI



Svar
#8
Det var da en hamper pris.. Da jeg var på Trolleholm for nogle år siden kostede det omkring det halve for en hel dag og omkring 300 skud. Det var godtnok med svensk instruktør men det ødelagde ikke noget...

Jimmy

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)