Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MAUSER 66S
#1
er der nogle der kender til denne lidt anderledes riffel, med den korte lås, både på godt og ondt..den er jo lidt interasant..måske vil jeg købe en, men ville jo lige høre jeres mening først.

EAGLE1[Image: 2550.jpg?t=1190044277]
EAGLE1
Svar
#2
Ingen personlig erfaring, men har et våbenblad liggende - vist nok Vapentidningen - hvor de "testede" den...
Kan huske at en kaldte den en "Tysk Citroen" - om det er godt eller skidt ved jeg ikke rigtig...

Hvis du er interesseret, kan jeg maile dig en kopi ??

Mvh Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#3
Jeg ved bare at jeg, inden jeg betalte den pris der står på den anden side af den prislab, ville se mig grundigt for hvad sådanne våben handles for andre steder.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Jeg har haft en i hænderne, og syntes ikke om den hvad du så end kan bruge det til [Wink]
Man skulle tro, at det var forløberen for BL*ser da det hele kører som på en slæde. Det var en 308w, og den gav ejeren problemer med at få ammu op i kammeret hvis man ikke sørgede for at få stappet... ammu helt tilbage i magasinet, og det uanset type...
Jeg synes af en eller anden grund bedst om rigtige... mauserbundstykker som dog gerne på være modificeret lidt, så det ikke er 96 og 98 versioner.... [}Smile]

[Image: topp_sommar.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)