Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæftetræ
#1
Er der nogen der ved om det er mulig, på nogen måde at købe skæftetræ i USA, og få det sendt her til DK.[?](På rimelig lovligt vis)
Jeg har fundet en webside med utrolig meget lækkert og flot træ.
Svar
#2
Det tror jeg ikke er noget problem, min jagtkammerat har købt 95% færdige skæfter overthere, som jeg så efterfølgende har monteret for ham. Det er jo bare en pind!!!

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Jeg købte et stykke skæftetræ ”Claro Walnut” på ebay, af firmaet ”Northcoast Hardwoods” - pris 100$. Dertil kom en fragtomkostning på 60$

Betaling foregik med kreditkort via ”PayPal”

Ca. 10 dage efter modtog jeg pakken med skæftetræet! – ingen problemer! [Smile]

Swift
Svar
#4
Tak for den hurtige respons.
I skal lige se siden som jeg fandt.

http://www.dressels.com/index.htm
Svar
#5
Jeg har så til gengæld haft bøvl med at købe et semifinished skæfte hos Boyd.
2 gange blev skæftet returneret at Tysk toldvæsen i Frankfurt lufthavn.(Flyfragt kommer åbenbart den vej ind i Europa)

Så fik jeg skæftet sendt fra Boyds til noget familie i Californien som pakkede det om i en neutral pakke og så kom den hjem i tredie førsøg.

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Nu har jeg læst en del om skæftetræ herinde efterhånden, så var det at jeg fik en tanke...[8D] De laminerede skæfter. Hvad slags laminat er det? Her tænker jeg på kvalitet. Er det specielt laminat som er fabrikspresset i fuld bredde? Eller blot laminatplader som er limet sammen i endnu en lamineringsproces mere?

Mvh

En spørgelysten Rekylling
Svar
#7
Hej Stjernholm. Du skal ikke være nervøs for at købe ved Dressel .Jeg har købt to stykker træ ved dem , nul problemo.100% seriøst firma!! Hilsen A-bolt
Svar
#8
Hej Rekylling, prøv at kigge på denne hjemmeside.WWW.KCC.no

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#9
Eller kkc.no [Big Grin]

S&L 6,5*55
Marlin .17HMR
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)