Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
358nm skæftetræ
#1
Mojn.. Har lige læst på den link til skæftetræ, at california claro walnut er lidt sprød.Er selv ved at bestille to skæfter, et til en 358norma mag og et til en 300wm, ved Richards Microfit Gunstocks.Modern classic til 358 og old classic til 300.Skal jeg montere rekylbolte for at de ikke flægger?.Jeg nøjes ikke med at skyde 6-10 skud på skydebanen,[Big Grin] når jeg er langs.
Svar
#2
Er det ikke dem der i forvejen er forbedret med en alu bedding blok ligesom på et fiberskæfte???

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
nix, det står der ikke noget om. Browning A-bolt LA 99% press fit
Svar
#4
Richard Microfit leverer præcisionsfræste skæfter i træ og laminat, der mangler den sidste finish. Ingen alublokke eller andet eksotisk udstyr....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Duuueeeehhh 300WIN,

hvad er det lige for et skæfte du har på din 300 med alublok i???

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
Duueeehhh Gammeltoft[Big Grin]
http://www.accurateinnovations.com/
Det er fra Accurate innovations, henne i usa
Fuld længde bedding-block, og en herlig træklods[^]

MVH Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#7
Hvad er de magnumbolte egentlig til, har kigget undrende på dem i min Sako 75 300wm. Er det bare "blær" eller er der en funtion ?
De er jo meget tynde !

Hilsen Steen
Svar
#8
Richard Microfit svarer ikke på mine mail[Sad!]. Ved første mail kom et automatisk svar,( det kan tage flere dage inden vi svarer, på grund af stor mængde e-mails)siden har jeg ikke hørt fra dem!!! Så det bliver nok ikke til noget. Hvordan er det gået med jer andre herinde som har købt eller forsøgt at købe ved dem??? Lani du har da købt ved dem..... Jeg køber nok 2 træklossere og laver det hele selv[Smile].www.Dressels.com. Jeg laver lidt billeder af arbejdet og lægger dem ind her(hvis jeg kan finde ud af det,er ikke for god til det komputer kram) Langtids projekt.... Hilsen A-bolt
Svar
#9
Haløj. Så er jeg kommet igang med mit skæfte arbejde....Da det er første gang jeg prøver det , har jeg købt to stykker træ. ET billigt til at lære lidt på [Wink] og og et der er dobbelt så dyr til min 358nm. Det er min 300wm jeg bruger som læreplads...Jeg kunne ikke finde nogen bøger om at lave skæfter , så jeg begynte bare med at markere de to skruer der holder det hele , og målte ud fra dem. Der mangler stadig nogle timer til det invendige arbejde er ærdig!! [Image: DSCN0162.jpg?t=1199709399]
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt
Der mangler stadig nogle timer til det invendige arbehttp://s213.photobucket.com/albums/cc315/A-bolt/?action=view¤t=DSCN0162.jpgjde er færdig!!



Nå det mener du alligevel [Big Grin].
Frisk gået. Jeg håber at du lærer en masse, får et resultat, som du er tilfreds med, og at du bliver ved med at poste herinde undervejs.

God arbejdslyst.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#11
Ja, det ser da godt ud A-bolt! [Smile]

Vær nu lidt forsigtig med overfræseren, det er jo vanskeligt at redde hvis der pludselig ryger for meget af.

Held og lykke med projektet!

Swift
Svar
#12
Hej alle sammen. Så er jeg kommet lidt længere [Smile] . Jeg er nu færdig med det indvendige og er begyndt med at udforme det udvendige. Jeg synes at jeg har fået et pænt stykke træ ( kalifornisk valnød ) når man tænker på at det er i den billige ende, 120$ . De to små knaster forsvinder , jeg skal ca 4mm dybere!.

[Image: dscn0190.jpg]

(@A-bolt : Læs kima's guide til indlæggelse af billeder under "praktiske oplysninger". Det er såre enkelt!)
Svar
#13
Ups. Slettes

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#14
Det ser flot ud. Har du planer omkring netskæring eller anden "skridsikring"?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#15
Hej . Jeg venter med netskæring til det næste skæfte også er færdigt. Jeg har en Rem 788 som jeg lige vil ridse lidt i som træning [Wink]. Prøver lige at ligge billeder ind igen [Image: dscn0175.jpg?t=1199709598] [Image: dscn0178.jpg?t=1199709686]
Svar
#16
Nyt forsøg [Image: dscn0176.jpg?t=1196083120] JUHUUU det virker[Big Grin]
Svar
#17
Hej. Så er jeg kommet lidt længere. Mangler bagkappe og finpudsning.[Image: dscn0208.jpg?t=1196594104] Det er vist et ok resultat ind til vidre. [Image: fscn0211.jpg?t=1196594518] Det eneste skæfte arbejde jeg har lavet før, er disse to kolbe forhøjere... [Image: dscn0202.jpg?t=1196594602] [Image: DSCN0200.jpg?t=1196594682]
Svar
#18
Ujensen , tak for din PM , prøver at gøre det bedre næste gang [Sad] ...[Smile]
Svar
#19
Hej. Så har jeg været igang med lidt netskæringer. Holderen har jeg selvfølgelig selv bikset sammen. [Image: dscn0306.jpg?t=1199549301] Jeg synes dælme det er svært!!! Jeg har øvet på et andet skæfte først , det var med 16 lpi. På det her er det 18 lpi. Puha, jeg tør sletikke tænke på inu finere mønster , al respekt til Swift...[Image: dscn0303.jpg?t=1199549742] [Image: dscn0320.jpg?t=1199549896]Som i kan se er der lidt fejl i ... [Sad]. Ved forskæftet gik det også lidt galt(selv om jeg konsentrerer mig 120%)[:o)] . Jeg fik det rettet op igen så det næsten ikke er til at se. [Image: dscn0322.jpg?t=1199550221] [Image: dscn0324.jpg?t=1199550297] [Image: dscn0326.jpg?t=1199550763].nu sover mine fingre , og jeg mangler stadig den anden side[:I].Det er det sværeste arbejde ved hele skæftet end til nu , for en grov-motorriker som mig.[Smile] Hilsen A-bolt
Svar
#20
Jeg synes squ det er flot arbejde....

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)