Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Jæger" skød anden mands hund
#1
Lund Fjord

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Så kan man da vist som jæger ikke synke lavere!

Føj for satan[xx(][xx(][xx(]

swift
Svar
#3
Sagen opklaret

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Ja føj for den....[xx(]

'Jægeren' (Er det mon S...r80 der igen har været på spil) har sikkert skudt efter noget brunt/rødt [V]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#5
".....han troede det var en ræv....."

Måske skulle hundejeren ha' tænkt på at vælge en hund der ikke ligner en ræv. [xx(] Magen til lam undskyldning!

Jeg forstår ikke, hvorfor sådan en type "risikerer en bøde og et erstatningskrav". Han er s'gu da for farlig at betro jagttegn og skydevåben. Han stak jo tilogmed af fra gerningsstedet...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Har også hørt, at den skulle være skudt efter solnedgang.
Så det gør det jo ikke bedre[xx(], man skyder SGU ikke på noget, man ikke er sikker på hvad er.

Carsten
Svar
#7
Jeg kan huske en rævejagt jeg deltog i for mange år siden. Vi var to jægere som skulle "dække" en udgang fra en naturgrav hvor gravhundene blev sluppet ned. Graven lå i en klitplantage af lave fyrretræer, så der var ikke frit skudfelt, men der var en sti væk fra "vores" udgang, så vi blev enige om, at hvis ræven kom ud til os, kunne vi nok nå et forsvarligt skud et stykke ned ad stien.

Skæbnen ville at ræven faktisk kom ud til os, men den kom som skudt ud af en kanon, og bøjede straks af til højre. Min makker og jeg kunne bare kigge efter den, og grinede da også af at vi var blevet tørret og ræven havde vundet. En af de andre jægere tog det anderledes. Han kritiserede voldsomt at vi ikke havde skudt, og beklagede sg over, at det ikke var ham der havde fået den post, så havde der helt sikkert ligget en død ræv på paraden.

Jeg forsøgte at forklare ham, at hvis han skulle nå at skyde på den chance, så ville han ikke kunne nå at afgøre, om det var hunden eller ræven han skød på. Han syntes bare jeg var en ringe jæger, og det var jo sådan set gensidigt.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)