Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arrrghhhh! Min B525 er kriseramt!
#1
Hej!

Jeg har til min store gru opdaget idag at begge chokes (Invector+) på min Browning B525 er groet fast....
Jeg plejer at skrue dem løs hver gang efter brug....Jeg har sidst brugt den for et par måneder siden - højest 4, da den fik den fik service hos bøssemageren i maj.....

Nogen forslag?

"You learn something new and depressing every day"
"You learn something new and depressing every day"
Svar
#2
Prø at sætte mundingerne, chokes´ne,
i blød i wd40 i et par dage,
det plejer at hjælpe.

MVH Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#3
Hej Win!

Ja, mere skulle der faktisk ikke til...jeg sprøjtede WD40 ned i mellem løb og choke (kunne fornemme at noget af det forsvandt derned, selvom de slutter ret tæt)...Og bagefter prøvede jeg igen - De kom løs![Big Grin]

Der var ikke noget rust at se, så jeg har nok været lidt fedtet med olien sidst de var ude...Nu har de fået en god gang superlube....

Men tak for hjælpen!

"You learn something new and depressing every day"
"You learn something new and depressing every day"
Svar
#4
Jeg smører mine chokes med superlupe, det er en klar silicone baseret fedt og har aldrig haft problemer siden.
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#5
Jeg skruede chokes i da jeg købte geværet for 20 år siden og har ikke skiftet dem siden. Jeg håber da de er rustet godt fast så de ikke går løs igen.[Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
Citat:quote:

Jeg skruede chokes i da jeg købte geværet for 20 år siden og har ikke skiftet dem siden. Jeg håber da de er rustet godt fast så de ikke går løs igen.


Haha, ja gud forbyde vaabnet skulle virke efter hensigten[Big Grin]

"You learn something new and depressing every day"
"You learn something new and depressing every day"
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg håber da de er rustet godt fast så de ikke går løs igen.[Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.



Processen kan fremskyndes, ved hjælp af et par dråber
saltsyre [Big Grin] [Big Grin]

MVH Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)