Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
patroner søges
#1
hey jeg søger nogen cal 22short/22long og 22lr patroner ville gerne købe nogen 22short/long cb/cb long og nogen normale short/long subsonic og 22lr ville jeg gerne købe nogen cci velocitor og cci shotshell eller hvis der er andre laver shotshell så er det også fint da jeg har rotter så må de være perfekt til det søger også nogen subsonic 22lr og nogen 22lr med en kugle vægt over 40 grains har hørt om nogen med 48 54 og 60grains men har ikke set dem nogen steder subsonic kan jeg få her hvor jeg bor men ikke de andre men høre gerne om nogen subsonic alligevel hvor kan jeg få fat i dem henne eller bare nogen af dem håber i kan hjælpe mig lidt[Smile]
Svar
#2
er der ingen af jer der ved hvor jeg kan købe dem henne der må da være nogen
Svar
#3
I modsætning til USA er det lidt svært at finde det store udvalg i .22 ammo herhjemme. Jeg venter stadig på, at Hubertushuset får nogle CCI Velocitor hjem. Den er en standardpatron i US, men åbenbart ikke i Europa. De andre mere obscure patroner med en vægt over 40 grains (Aguila) er vist af tvivlsom kvalitet, og jeg tvivler meget på, at de er til at opdrive herhjemme.

Panthera

Sic bisquitus disintegratum
______________________
Tikka RH 590 308 Win m. Leupold VXII 3-9x40
SKB 500 Special Edition
Toz 78-4 22LR m. Nikko 3-9x40

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#4
ja de er ikk til at finde nogen steder og efter hvad jeg har hørt skulle det være nogen af de beste til jagt små grupper høj fart og meget flat skydene (af en 40 grain) sender lige en pm til dig panthera
Svar
#5
Korsholm plejer at ha' et pænt udvalg. Det havde Skov også engang, men det er længe siden jeg har handlet ammo der.
Svar
#6
Karlslunde Sport plejer at have et super udvakg i .22 ammo.

http://www.karlslundesport.dk
Ring til dem, de kan være langsomme på mail.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
okay det prøver jeg tak for det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)