Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min ladevægt er gået i sort
#1
Jeg har fået et problem med min rcbs chargemaster 750 vægt, lige pludselig i dag da jeg skulle til og lade, viste den 2008 i displayet, når du så trykker på "zero", viser den 011 og det er det eneste den kan vise.
Nogen der ved hvad der er galt, eller er det bare afsted og få den byttet, der er heldigvis garanti på endnu.

MVH

Niels Peder
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#2
og det er selvfølgelig en rangemaster og ikke en chargemaster
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#3
Skift batteri og vend så tilbage igen

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Hvad Ignorant ikke læser på VTF - Kan han ikke få ondt i røven af [Smile]

Nu med Parker hale bil...[8D]
Great Dane

Svar
#4
Ja det hjælper ikke at skifte batteri, den kører nemlig direkte på en transformer. så det er ikke batteriet.

MVH

Niels peder
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#5
Hvis det er transformeren der er gået, og det er et gammelt batteri der sidder i, vil du finde ud af det ved at sætte et nyt batteri i[Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)