Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ild i korsholm
#1
ild i korsholm.
http://www.tvmidtvest.dk/sw29737.asp?vid=386960
Svar
#2
Æv,jeg skulle ha'haft prøvet deres nye riffelbane i uge 42...[V][V]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
det bliver vist i 2008, godt ilden ikke nåede selvforretingen, og krudtlagret stålskabe

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#4
Kan det skyldes et lysspor [?]

JPL
JPL
Svar
#5
Kommer der så Brand udsalg[Wink]
Svar
#6
Man får unægtelig tanken at et vildfaren projektil har ramt en elinstallation eller noget som har kunnet antændes...

Der var flere steder som var tapet i loft/gulv da jeg var der som følge af vildfarende projektiler (takst 250 kr. fik vi at vide)

Citat:quote:

Originally posted by Trotyl

Kan det skyldes et lysspor [?]

JPL



[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#7
Jeg hørte fra en i går at man mener at uforbrændt krudt er blevet suget med op i ventilationsanlægget og at branden er startet der.... Jeg ved dog ikke hvor sandsynligt det er.

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#8
meget sansynligt - desværre[xx(]
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#9
Ifølge en velunderrettet kilde skyldes branden at en kugle ramte ned i en sikringsgrav og fragmenterede, et af fragmenterne ramte og kortsluttede nogle ledninger og en gnist antændte lærredet.
Efter sigende har der ikke været voldsom åben ild, men en kraftig røggaseksplosion ødelagde lokalet.
Der har ikke været ild i butikken, men der trængte en del røg ind.

Citat:quote:

Kommer der så Brand udsalg

Jeps,det er startet[:p]Jeg har lige købt et sæt Norsveda Mossy Oak for 500dkr og det var i forvejen nedsat[^][Big Grin]
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Ex Cop

meget sansynligt - desværre[xx(]



Tværtimod - MEGET usandsynligt.
Med venlig hilsen
Bushman

Der er noget underligt ved livet: Hvis man accepterer mindre end det bedste, får man det tit.
http://www.bushman.dk/images/forum/BushmanAvatar.gif
Svar
#11
Så er der dælme brand udsalg hos Korsholm da!!! har lige sparet 5245 dask idag... desværre krævede det at jeg brugte lige så mange dask, men det kunne alligevel godt gå at køre en lille tur fra Sønderborg til Skjern [Big Grin]

Nu er jeg bare kommet i bad standing ved Konen fornemmer jeg... men hva, det går nok over inden nytår igen [Big Grin]

Sako 75 Stainless Synth. 30-06, M. Leupold VX-L 3.5-10.
Sako Quad .22 LR .17 Hmr M. Leupold VX-II 6-18
Beretta 686 12/76
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#12
Tror jeg stiller deroppe i morgen ved åbningstid, så må vi håbe at de stadig har nogle gode tilbud[:p]

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#13
Det gjorde jeg også i dag, og der var masser af sager, masser!!! og det var der stadig da jeg kørte til middag, så tag du bare derop Lani, du blir ikke skuffet.

Vh
Morten

Sako 75 Stainless Synth. 30-06, M. Leupold VX-L 3.5-10.
Sako Quad .22 LR .17 Hmr M. Leupold VX-II 6-18
Beretta 686 12/76
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#14
også på våben???

vh.dan
hagl-ladning, der vil fremad
patrontest
Svar
#15
Citat:quote:

også på våben???

vh.dan

Nej, kun beklædning

@Lani,Fandt du noget[?]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#16
Citat:quote:

@Lani,Fandt du noget


Ja da, ny jakke og bukser samt 2 skjorter. måtte af med næsten 2 kilo [B)], men måtte begrænse mig, der er ellers stadig meget tøj at komme efter

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#17
Citat:quote:

måtte af med næsten 2 kilo [B)]


Ja ja, men se sådan på det, du har jo osse sparet næsten 2 kilo[^]
De bedste tilbud var ovenpå, det var så billigt at jeg fik købt noget som jeg egentlig ikke manglede[:I], men det fortæller jeg ikke konen[B)][8D]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#18
Citat:quote:


De bedste tilbud var ovenpå, det var så billigt at jeg fik købt noget som jeg egentlig ikke manglede[:I], men det fortæller jeg ikke konen[B)][8D]



KYLLING!![Big Grin][8D][Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#19
Citat:quote:

KYLLING!!

Tja, efter mange års ægteskab har jeg lært at det indimellem er smartest ikke at fortælle alt[:I],kvinder har det jo med at blive præmenstruelle ved konfirmationen[}Smile] for senere at komme i overgangsalderen[B)], så jeg holder mund, hun får ret og jeg får fred[^]
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#20
JA jeg har også fundet ud af at det er nemmer at få tilgivelse en lov[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)