Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tips om nyt grej i danske butikker efterlyses!
#1
Da jeg har fået til opgave at hjælpe lidt til med blandt andet "grejsiderne" i et mentalt førende dansk jagtblad [Smile] efterlyses hermed tips om nyt grej i danske butikker. Stort som småt og fra en hvilken som helst importør. Tak.

Send en pm til høgh - "de andre" skulle jo nødigt høre om det [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Da jeg har fået til opgave at hjælpe lidt til med blandt andet "grejsiderne" i et mentalt førende dansk jagtblad [Smile] .



Siden hvornår er Fætter BR's julegave katalog blevet at betragte som "et mentalt førende jagtblad"?[:0]
Svar
#3
Pas nu på du ikke ryger i " bad standing " Bockshot.

Blaser`s nye system til kaliber 22 er såvidt jeg ved lige ankommet hos Guntex, det kunne være interessant med en anmeldelse af det.

Hilsen

lars
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot

Siden hvornår er Fætter BR's julegave-katalog blevet at betragte som "et mentalt førende jagtblad"?[:0]



...siden de spurgte undertegnede, om ikke jeg ville skrive lidt for dem....naturligvis...

Spøg til side. Jeg tror ikke, at mine pædagogiske evner rækker til at forklare dig det, så du virkeligt forstår det [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by lbb

Pas nu på du ikke ryger i " bad standing " Bockshot.



Det er for sent, det er jeg allerede[Smile]

Og Høgh, det rækker de heller ikke til[Big Grin]
Svar
#6
1: Nej - det er der ingen brugere herinde der er.

2: Godt jeg ikke er pædagog så.

3: Tak for tippet om vekselsystemet - det skal naturligvis med!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Du er en vidende mand siden du sådan kan udtale dig på hele forummets vegne.
Du har min dybeste respekt.

(Just in case: Ironi kan være anvendt i ovenstående)[8D]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot

Du er en vidende mand siden du sådan kan udtale dig på hele forummets vegne.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Tak - men jeg udtaler mig nu ikke på vegne af "hele forumet" i den forstand, at jeg foregøgler mig at tale på vegne af andre end mig selv. Pointen er, at det er mig, der sidder foran "bad standing knappen". På det danske tastatur står der blot "UD" på den.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Du har min dybeste respekt.

Naturligvis - mindre ville være i underkanten!



....Og selv om al den bekræftelse gør mig glad og fornøjet, så handler denne tråd sådan set fortsat om, at ethvert tip om nyt grej i de danske jagtforretninger modtages med kyshånd.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Det er mig, der sidder foran "bad standing knappen". På det danske tastatur står der blot "UD" på den.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]



Er det en trussel eller et løfte?[Big Grin]

PS. Det er lige før, men også kun lige før, at jeg begynder at tro at du ejer lidt humoristisk sans[Big Grin]
Svar
#10
Jeg er passivt aggressiv i disse tørre konstateringer - og altid truende [}Smile]

At tro at jeg skulle eje så meget som et gran af humoristisk sans.... tror du også at bjørnene skider i skoven? - eller at Dolly Parton sover på ryggen? [:I]

GREJ, GREJ, GREJ!!!
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#11
Jeg så en "underlig" rem i grejbutikken i sidste uge... en drivjagtsrem.

Jeg tog mig den frihed at pakke den ud af emballagen og prøve den på. Formål og anvendelse var ikke umiddelbart til at regne ud, ud over at få mindre trætte arme.... og to folk i grejbutikken kunne heller ikke rigtig få den til at virke eller "monteret" på undertegnede... [8D]

Der er nok behov for en uddybende artikel der... [Big Grin]

Endvidere så jeg et par batteridrevne såler til støvlerne.... Gad vide, hvordan man får pladse til 4*AAA batterier i støvlerne??

Så var der en buckkniv med lys i, så man i nattens mulm og mørke kunne se hvad man skar i... praktisk!![Wink]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#12
[Image: 06f0f3a306.jpg]

Sådan en her er nu heller ikke let at leve foruden[Big Grin]

Åhh det skulle have været på en PM, det beklager jeg[Big Grin]
Svar
#13
Ja, den er flot!

Hvad er det?

Er den til at hænge sig i eller til at slæbe en død jagtkammerat ud af såten med? [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#14
Citat:quote:

Er den til at hænge sig i eller til at slæbe en død jagtkammerat ud af såten med?


[Big Grin][Big Grin][Big Grin] Du har ihvertfald humor, det kan ikke nægtes.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Ja, den er flot!

Hvad er det?

Er den til at hænge sig i eller til at slæbe en død jagtkammerat ud af såten med? [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Så Så du bette skånegrip[Wink]
Det nævnte firma har skam forbedret sikkerheden.
Den sidste bekræftede episode fra Ungarn, fortæller at jægeren var så tændt på sin hjort, at han efter dobbeltskuddet, selv var i stand til at kravle ned fra hochstanden, før han skvattede omkuld (manglende et øje og lidt kæbeflæsk)

jbn
Svar
#16
Ja,men de kan vel stadig producere riflerne hurtigere end de springer ude i felten,ups, undskyld[8D][Big Grin]
petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by petoni

Ja,men de kan vel stadig producere riflerne hurtigere end de springer ude i felten,ups, undskyld[8D][Big Grin]
petoni

"One shot--two[Wink] kill"



Ja man må da indrømme at de har et effektivt produktionsapparat[Wink]

jbn
Svar
#18
Stop så!

Denne tråd er en grejtråd.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot

[Image: 06f0f3a306.jpg]

Sådan en her er nu heller ikke let at leve foruden[Big Grin]

Åhh det skulle have været på en PM, det beklager jeg[Big Grin]



Den ER faktisk bare i orden - og har selvfølgelig fundet vej til grejsiderne! Jeg vil selv skaffe mig en.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#20
Du sender bare "tak for tippet" rødvinen med post danmark [Wink]

PS, det er en rigtig god ide at sætte en gummidut på krogens spids INDEN man putter den i sin lomme [B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)