Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahles til rep
#1
Jeg har for en uges tid siden sendt min Kahles kikkert til rep,ved godt det tager en rum tid,men er der nogen her,der har erfaringer med tidshorisont hos Kahles 4-5-8-12 uger.
petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#2
Har haft en gammel 3-9x42 inde og vende (skifte tysker bjælkerne ud med fint kors + flytte parallakse tilbage til 50m => til min kal 0.22 Brno Mod 2) .. estimeret til 3-4 uger hos Kahles, mener det tog godt 5 uger inkl forsendese ned og op (via Frank Bøssemageren/Bjerringbro)

derudover en CSX 3-12x56 m lys, der var gået i udu m både parallakse og focus -> skulle rep + indbygge 'ekstras' : Automatic Light samt MZ-turret. Estimeret til ca. 3uger hos Kahles...tog 4uger inkl forsendelse ned og op (igen via Frank)

Har nok lidt med årstid at gøre : den først (3-9) var i April den anden i Juli måned

/Patrick

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#3
Hej Patrick
Har selv sendt en e-mail til Kahles og fået det samme svar, men tak aligevel.

Var ellers lige så glad,for at der ingen reaktioner var på dette spørgsmål, det var jo et tegn på at det ikke er nødvendig at sende en Kahles til rep, når de ikke går i stykker[Big Grin]

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#4
hi anyone who can tell what it cost to get a multi zero turret built on a Kahles 4,5-18x50 k418tt scope and if it is possible ??[:I]
mvh scheffmann
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)