Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Som UK humor for dig
#21
Hej Erik..

DF means Dansk Folkeparti, and it’s a political parti on the right hand wing of the Danish political scene. DF’s leder is a woman called Pia Kjærsgaard.

The parti’s website is : http://www.danskfolkeparti.dk

Take a look [Wink]

@Ulske: Jeg tror faktisk vi er enige om mange af de ting som har været vendt her - men at acceptere, at 30 % er værdi og 70 % er spild er bare ikke godt nok. Ikke for mig ihvertfald. Og hvis man ikke kæmper imod det, bliver det heller ikke anderledes.

Racisme og fanatisme: Det er ord som efterhånden bruges i flæng om alt der kritisk vedrører folk af anden etnisk oprindelse. Men når "de" udgør 10% af en befokningsgruppe og samtidig står for 40% af al grovere kriminalitet, så er det altså lidt svært ikke at blive lidt "kulturkritisk" [Wink]

mvh Takleberry

[Image: 24092007003.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#22
Øv Lani - du slog mig lige med 1 minut [8D][Wink]

Takleberry

[Image: 24092007003.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#23
Citat:quote:

Øv Lani - du slog mig lige med 1 minut



Sælføli [^][Wink]

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#24
Jeg vil give Ulske ret, et stykke hen af vejen[Big Grin], selvfølgelig skal vi hjælpe andre mennesker, men det plager mig lidt at vi sender soldater ud for at hjælpe når unge mennesker af anden etnisk herkomst flygter herop, når der så sker terrorangreb ser man dem juble og flage i gaderne[Sad!], burde de så ikke blive hjemme og slås, istedet for at stikke af? hvad vil de heroppe andet en at nasse?
Jeg synes at det var bedre vi brugte lidt flere penge på at forbedre forholdene for os selv, fremfor at forsørge folk som ikke kan lide os[xx(], nu skal vi ikke kæmme alle over en kam, der er osse flygtninge som er velintegrerede og i stand til at klare sig selv, de generer ingen og fører sig ikke frem.
Jeg bor i et af de områder hvor offentlig transport lukker fredag kl. 16 og starter igen mandag, vi har 50 km til skadestuen og alligevel betaler vi en forholdsvis stor skat, hvad går pengene til?
Jeg går og venter på at skal have ordnet en discusprolaps, det sygehus hvor eksperterne arbejder har en ventetid på 73 uger og det er på første undersøgelse, selvfølgelig er der andre sygehuse, men man vil jo helst repareres af de bedste[^], var det ikke bedre at bruge nogle kr. på at forkorte bla. ventetider end at sende dem til udlandet?
Jeg er heller ikke så meget til Pia, men mener at vi bør indtage en mere kritisk holdning til hvad vi vil finde os i fra indvandrerne, jeg synes at vi ved modtagelsen skal forklare dem at de er velkomne, men første gang de bryder loven eller på anden måde bryder reglerne for anstændig opførsel, vil de blive sendt hjem og så er vi egentlig ligeglade med om manden med sværdet venter dem i lufthavnen.
Hvis det er at være egoist, så er jeg egoist[B)].

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#25
Jeg bliver også gal når jeg hører om volden fra de unge indvandrere, de lange ventelister, den dårlige pasning af vores børn og ældre, manglende resurcer i skolerne og alt muligt andet. Jeg mener bare ikke at DF har løsningen. At de så samtidig er racistiske, men ikke vil være ved det, gør det bare meget værre.
Når man sætter unge mennesker i fængsel uden at hjælpe dem på anden måde, bliver de bare mere og mere rå. Der er intet der viser at man bliver et bedre menneske af at komme i fængsel. Tackleberry du må da også rende ind i de samme rødder igen og igen, selvom de har været inde og ruske. Tror du (ligesom Pia) at de holder op fordi de kommer til at sidde lidt længere? At opdragelsen så ikke behøver at finde sted på indlandsisen er jeg enig i, men de bliver da slemt skuffede hvis de prøver at sniffe det hvide [Big Grin].

Citat:quote:

Originally posted by Kima

Jeg bor i et af de områder hvor offentlig transport lukker fredag kl. 16 og starter igen mandag, vi har 50 km til skadestuen og alligevel betaler vi en forholdsvis stor skat, hvad går pengene til?


Hvis I selv skulle betale for de busser, som du er så utilfreds med, skulle I til at betale en del mere i skat. En stor del af jeres velfærd betales af andre skatteydere, fordi vi i Danmark har besluttet at vi gerne vil have befolket vores yderområder.

Citat:quote:

Originally posted by Kima
jeg synes at vi ved modtagelsen skal forklare dem at de er velkomne, men første gang de bryder loven eller på anden måde bryder reglerne for anstændig opførsel, vil de blive sendt hjem og så er vi egentlig ligeglade med om manden med sværdet venter dem i lufthavnen.
Hvis det er at være egoist, så er jeg egoist[B)].



Det er det samme som at indføre dødsstraf for små forseelser, men det er åbenbart i orden når bare det er vores gæster [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#26
DF er er altså ikke et borgerligt parti(right wing party).

De er reelt imod skattelettelse. For en ikke-dansker kan et parti der acceptere en maximal skat på knap 70% ikke samtidig kaldes right wing.

Hele deres politik er tyvstjålet fra Socialdemokraterne. Bortset fra holdningerne til indvandring, men der skal altså mere end et politisk spørgsmål til at afgøre den generelle placering på den politiske skala.

Men hvad betyder det i et land hvor selv Venstre(der siger de er liberale) ligner socialdemokrater i forklædning.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#27
Citat:quote:

Hvis I selv skulle betale for de busser, som du er så utilfreds med, skulle I til at betale en del mere i skat. En stor del af jeres velfærd betales af andre skatteydere, fordi vi i Danmark har besluttet at vi gerne vil have befolket vores yderområder.



Hmm, skattetrykket herude er vist ligeså stort som østpå, lønnen er bare lavere, derfor betaler vi mindre[Wink]
Vi er da med til at betale for jeres operahus, metro oa[Smile].
Hvis yderområderne skal befolkes skulle man nok lade være med at lukke os ned, vi har bla. lige mistet 5 skoler her i kommunen[Sad!].

Citat:quote:

Det er det samme som at indføre dødsstraf for små forseelser, men det er åbenbart i orden når bare det er vores gæster


Nu var det nok lidt firkantet stillet op, men hvis det bliver gjort klart fra starten såehh, du ved, skik følge eller land fly[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)