01-03-2015, 01:53 AM
Jeg havde den første 17HMR der kom til landet og nogle af de tidligste Hornady (de eneste der fandtes!) og der var aldrig problemer.
Jeg har for mig at problemerne først begyndte omkring '07 da CCI pludselig skulle til at lave flere fabrikater og desuden i langt større mængder. Min teori går ud på at de kan speede produktionen op ved at spare en udglødning væk og så have en lidt højere kassationsrate.
Her er mere info end i har lyst til at læse:
http://17hmr.net/index.php?PHPSESSID=940...&board=2.0
Jeg har for mig at problemerne først begyndte omkring '07 da CCI pludselig skulle til at lave flere fabrikater og desuden i langt større mængder. Min teori går ud på at de kan speede produktionen op ved at spare en udglødning væk og så have en lidt højere kassationsrate.
Her er mere info end i har lyst til at læse:
http://17hmr.net/index.php?PHPSESSID=940...&board=2.0