Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæfte til S&L STD
#1
Hej!

Er der nogen herinde, der ved om man kan få kunstskæfter til S&L M97 STD (den gamle model med sikringen på venstre side af bundstykket uden mulighed for pibeskift)

Jeg ved, at nogen vil mene, at det er ren blasfemi. Til det vil jeg sige, at skæftet på min S&L i forvejen ikke er noget særligt - blot et stykke træ[Smile] Kunne være lækkert med noget fiberskæfte eller lign. Jeg har læst en tråd om Norske KKC-skæfter. De er enormt fede, men også lidt dyre synes jeg...eller er det bare prisen man må betale for et rigtig godt skæfte???
Svar
#2
Hej, så vidt jeg er orienteret så laves der ikke fiber skæfter til S/L, så der skal du nok ud og tilpasse et skæfte der er beregnet til en anden riffel. Med hensyn til KKC skæfterne så er jeg enig i at de er rigtig lækre. Prisen kan diskuteres, men er ikke meget dyrere en hvis du bestilte et Mcmillanskæfte, når det er kommet moms og fragt på altså.

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#3
Hej,

hvis du vil have et rigtigt skæfte er der kun éet at gøre.
Tage læderet op og betale for indkøringen hos en anerkendt fabrikant, da der mig bekendt ikke før er lavet et rigtigt fiberskæfte til denne riffel.
Du kan med sandsynlighed selv bedde en S&L lås i et remington skæfte, men du vil nok skulle arbejde en del med det selv.

Prisen for KKC er der virkelig ikke noget at komme efter, det koster et ordentligt skæfte nu éen gang.

De billige plastic skæfter mener jeg ikke man bør tage med i betragtningerne.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
M@X har et billede af en 97'er i et Macmillan skæfte, så mon ikke han fremviser det?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#5
[Image: Riffelhjreside.jpg]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)