Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krybskytte taget på fersk gerning
#1
Taget med varmt rådyr

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Lad mig få 5.min med den stodder !!!!!!!!!!! så ska jeg garanterer at han ikke kan krumme en finger om en aftrækker igen.
Svar
#3
flot arbejde !!!!!

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Er der ikke nogle de har taget et billede af den dum skiderik!
Så kunne man jo give ham et par passede ord med på vejen når man så ham eller fortælle naboerne hvad for en en hyggelig fyr der bor in nabolaget![Sad!]

Lille Krengel
Hilsen Lille

Svar
#5
Godt arbejde!

Han skulle satme........[}Smile][V][xx(][Sad!]

En rigtig mand skyder med 16/70ér.......
En rigtig mand skyder med 16/70ér.......
Svar
#6
Citat:quote:

- Sådan som domspraksis har været i disse sager, så ville det ikke nytte noget, selv om vi var gået frem og havde fundet manden i skuret midt om natten med en skarpladt riffel og en dynge roer anbragt udenfor, oplyser vicepolitikommissær Kristian O. Kristensen.


Man må nogen gange tage sig til hovedet og tænke "hvad sker der oven i hovedet på dommere" [xx(]

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Trolle

Lad mig få 5.min med den stodder !!!!!!!!!!! så ska jeg garanterer at han ikke kan krumme en finger om en aftrækker igen.



Jeg er ret sikker på at strafferammen for selvtægt er lidt højere end for krybskytteri. Det kan man så være enig i eller lade være, men loven skal vel følges, hvis man vil kunne pege fingre af andre.

Men det er da fint de fik banditten, som der selvfølgelig ikke må vises billeder af før han er dømt.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#8
Grundigt arbejde

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#9
Hvis det ikke er nok til at få en mand dømt hvad skulle så være?
Mvh
Christensen
Svar
#10
Ikke for at støtte krybskytten.
Men der foreligger tilfælde hvor kronvildt med fyldt vom, kan holde en høj, og efter nogens udsagn faktisk stigende temperatur efter at de er blevet skudt. Dette primært på grund af en gæringsproces i vommen, der udvikler varme.

En skytte i et stort jydsk kronvildthegn påstår faktisk at på et tidspunkt havde de en rutine med at de først brækkede dyrene i forbindelse med frokosten, eller paraden. Dette stoppede de med da de oplevede en del dyr hvor kødet blev surt, Han påstår faktisk at de har målt temperaturer op imod 50 grader i et dyr der er skudt 4 timer før det blev brækket

jbn
Svar
#11
Citat:quote:

En skytte i et stort jydsk kronvildthegn påstår faktisk at på et tidspunkt havde de en rutine med at de først brækkede dyrene i forbindelse med frokosten, eller paraden. Dette stoppede de med da de oplevede en del dyr hvor kødet blev surt, Han påstår faktisk at de har målt temperaturer op imod 50 grader i et dyr der er skudt 4 timer før det blev brækket

jbn


Hvor blev den temperatur målt ?, jeg kan måske til nøds gå med til at den er målt i maveindholdet, men at den skulle være målt i endetarms åbningen.......det nægter jeg simpelthen at tro.

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Citat:quote:

En skytte i et stort jydsk kronvildthegn påstår faktisk at på et tidspunkt havde de en rutine med at de først brækkede dyrene i forbindelse med frokosten, eller paraden. Dette stoppede de med da de oplevede en del dyr hvor kødet blev surt, Han påstår faktisk at de har målt temperaturer op imod 50 grader i et dyr der er skudt 4 timer før det blev brækket

jbn


Hvor blev den temperatur målt ?, jeg kan måske til nøds gå med til at den er målt i maveindholdet, men at den skulle være målt i endetarms åbningen.......det nægter jeg simpelthen at tro.

LANI

Surgeon fever....



Jeg ved ikke hvor det blev målt. Det var udelukkende for at indikerer at der kan opstå en gæring som kan hæve temperaturen.
Historien fik jeg fordi jeg en eftermiddag havde skudt en kronhjort der først blev funden næste morgen. Selv om temperaturen var omkring 0 grader var kødet ubrugeligt/surt, efter at dyret havde ligget ca 14timer uden at have været brækket.[xx(]
Det var den nævnte skytte der skulle have ordnet kødet

jbn
Svar
#13
"hvad skøj do en mæ?" Citat Ole Thestrup i blinkende lygter
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

"hvad skøj do en mæ?" Citat Ole Thestrup i blinkende lygter


æn 7 mm maunum, å dæn lo kon 30m fra hwor a skøj æn

jbn
Svar
#15
det er sgu træls at der er nogle der gør sådan noget...

EAGLE1
EAGLE1
Svar
#16
Citat:quote:

det er sgu træls at der er nogle der gør sådan noget...



Skyder med 7 mm magnum?[:p]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)