Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linsebeskyttere
#1
Hej Forum

Jeg var inde på Leupold hjemme side for at finde linsebesyttere der passer til min VX-III 3,5-10.

Jeg fandt "Alumina Flip-Back Lens Covers" samt reference til nogle online leverandøre.

Problemet var at fragten fra US var dyr. De to covers kostede CA US$ 80; men fragte var med UPS international ca US$ 60 [xx(]

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe dem; men med fornuftig fragt pris evt i Europa ?

JBN
JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
Svar
#2
Prøv Rex [Wink]

Swift
Svar
#3
Rex har dem. Hvis ikke jeg fik de sidste... [Wink]

De er lækre [8D][8D]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#4
Hej

Tak for det, de ser nemlig rigtig lækre ud

Jeg har nu mailet til Rex og håber så at Blackbird ikke har tømt butikken [Smile]

JBN
JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
Svar
#5
Blackbird havde ikke tømt butikker, så linsebeskytteren kom med posten i går, hurtig ekspidition af REX.

Det er nu rart med noget der passer ordentligt sammen, og så ser det pænt ud, det kan kun anbefales at købe de originale linsebeskyttere og sætte på.

JBN
JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
Svar
#6
da dette er en gammel tråd tillader jeg mig at "låne" den . er der nogen der ved om leupolds Aluminia flip back covers passer gevind med andre kikkerter . Jeg er ved at være godt træt af butler crek knækker . ved godt der er nogen der endnu ikke har oplevet det. men fik at vide i butikken at de har ændret på opskriften på plastikken så de nye knækker bare ind fra en kant. og det har jeg oplevet for tit nu

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)