Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nogen der ved noget om Weatherby "Lux"? - FOTOS
#21
jeg syntes den er pisse flot..ikke som en mauser98k meeeen...

EAGLE1
EAGLE1
Svar
#22
hej høgh hvordan er låsegang finish på dyret?

EAGLE1
EAGLE1
Svar
#23
Rent funktionelt går den perfekt. Men den er også i realiteten ubrugt og mon ikke Sauer trods alt har gjort sig ekstra umage, når de fik bestilling på sådan en lidt ekstra-udstyret model?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
høgh

det er en custom crown og en ny koster ca 10k i dag i doller

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#25
Den bliver svær at omsætte, men jeg giver da gerne kr.(svenske) 1900.- og en æske patroner efter eget valg til din .338[Wink]

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62.[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#26
MP prøv evt at smide lidt glas perler og et par små spejle oven i handelen ........

Mvh Bo
Svar
#27
"Pimp my rifle"[Big Grin]
/Panthera

Sic bisquitus disintegratum
______________________
Tikka RH 590 308 Win m. Leupold VXII 3-9x40
SKB 500 Special Edition
Toz 78-4 22LR m. Nikko 3-9x40

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#28
Hej Høgh

Mp's tilbud er helt uhørt, nææ jeg byder 5.000, en sort/22grå kedeldragt fra Onkel Harald, et orange slips og en æske patroner til en .300 for din .338.[Wink][Big Grin]

dette er da en meget bedre tilbud og du har nemmere ved at forklare kone at du bare har byttet til en ny riffel, der skyder meget bedre[Big Grin][Big Grin]

Mvh Santo

Den der intet prøver, intet vinder...
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#29
Du må kalde den riffel for "Isabel Kristensen". Hun har et motto i retning af " For meget er slet ikke nok!"[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#30
Nu er den til salg:

http://www.arsenalet.com/auction/Item.aspx?ID=657

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)