Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Set i det nord-østlige sjælland......
#1
[Image: 63256_def30fe550ab487d6a3c51bc7dcad.jpg]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#2
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Min svigermor er død af grin - og det er din skyld! TAK - hvad skylder jeg? [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Iøvrigt ser jeg godt ud på en valgplakat - minder lidt om Holger K. - men kønnere, mere seriøs og med en myndig fremtræden. (Synes I ikke?)

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Mangler der ikke en skrårem på billedet?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#5
[:0][:0][:0]

Den var grov[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
Narjjj - han ligner da sådan en brunskjorte på billedet...gør han ikk'?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#7
Havde der stået: Jeg lover at udsætte vildsvin i Danmark, havde han fået min stemme [:p].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#8
Citat:quote:

Havde der stået: Jeg lover at udsætte vildsvin i Danmark, havde han fået min stemme

Ja, nemlig ja[Big Grin]

Det er da nemmere at kvinderne tager brættet med ned, når de sætter sig og op når de rejser sig[^] og mht. at pisse ved siden af, vandet i bunden er altså så koldt om morgenen[:I]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#9
Jeg mener at huske at overskægget var kraftigere i gamle dage.........og mørkere......

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: lrs.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Jeg mener at huske at overskægget var kraftigere i gamle dage.........og mørkere......

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: lrs.jpg]



Det oprindelige overskæg var da vist også kun et par cm i længden??

Heil Jens

Det nuværende overdun ligner noget katten har skidt i hovedet på ham [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#11
Billedet ER fra gamle dage - 1942.... eller deromkring.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Der må trods alt have væet en del, der så plakaten - jeg hører at SF, fik en JORDSKREDSSEJR!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#13
Nu ved jeg ikke hvad der værst- brunskjorte eller politiker!

Havde der stået: Jeg lover at udsætte vildsvin i Danmark, havde han fået min stemme .

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Høgen havde ikke kun een, men 2 eller bedre sagt ca. 1/8'dels råvildtforening!!!!

Hav en god dag!! Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)