Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Courteney Boot Company
#1
Courteney Selous

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Kort anmeldelse:
Har et par jagtstøvler Ranger, m. ruskind på siderne og et par Safari - de er begge gjort absolut vandtætte med "Snow Seal" og fodvenlige med en løs indersål.
Når de er gået til - er de bare guf - kilometer efter kilometer - Ranger'ne var med på vandretur i Kroatien og jeg gik ikke i andet!
Vedligehold er lidt besværligt, men jeg er så tilpads mærkelig, at det at ordne støvler er en del af den mentale forberedelse til en jagt.
Har bestilt er par sko - de kommer nok et par år efter Mugabe!
Der er nok lidt nostalgi over rålæder fodtøj og bliver de først våde så tager det tid!http://www.outzone.dk

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#3
Citat:quote:

men jeg er så tilpads mærkelig, at det at ordne støvler er en del af den mentale forberedelse til en jagt.


Sådan havde jeg det også en gang- Købte et par ecco track. Brugte timer på at smelte læderfedt og imprægnere alle syninger først. Derefter mere smeltet læderfedt på alle overflader. så gejle det hele i endnu flere timer og så forfra igen.

Da jeg så gik mine første skridt i den dugvåde græs på bukkejagtens første morgen, var mine fødder gennemblødte og kolde efter fem minutter[xx(]

Siden har der været gore tex membran i mit jagtfodtøj [Smile]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#4
Lasse,
Gore-tex membran!!! Du vil vel ikke fortælle mig at Gore-tex er veligeholds frie - når et par gore-tex støvler først bliver våde tager det 3 uger før de er tørre!

Hvad behandler du dine Gore-tex støvler med?

Mvh. Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Tip: Courteney nu på udsalg...


*** Fan af Kongsberg 393 - det bedste våben ud af de temmelig mange jeg har ejet ***

** Købes: Lakelander 389Lux/Kongsberg 393Lux i cal. 300WM **
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by mvk

Tip: Courteney nu på udsalg...


*** Fan af Kongsberg 393 - det bedste våben ud af de temmelig mange jeg har ejet ***


hvor?

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
http://www.outzone.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)