Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.450 Marlin
#1
Ny Griseriffel ?[Big Grin]
[Image: Model%2094%20Timber.jpg]
Winchester 94 Timber .450 Marlin

[Image: 8250_450_Marlin_FP_IL.jpg]

[Image: ball450marlin.jpg]
Sammenligning 45 - 70 gov Winchester 300 gr
[Image: 45-70ball.jpg]

[Image: docter_docter_sightplus.jpg]
Docter Sight Plus II - suverent rødpunktssigte [Big Grin][Big Grin]

[Image: silhouette_shooting.gif]

Så kan det komme til at se sådan ud [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Speedy

Gode råd er noget man giver, hvis man er for gammel til at gå forud med et dårligt eksempel!
Svar
#2
Suveræn GØB[:p] (håber jeg)

Jeg er vist kommet til at købe en i samme kaliber bare en Marlin[:I]

Men den er ikke helt nem at finde krudt og kugler til[Sad]
Svar
#3
HURRA
Hjertlig tillykke med den (jeg er meget glad for at andre kunne falde for 450 marlin troede bare det var mig der var en idi..)

Jeg bestilte den sammen med en Winchester 44Mag 94´ sådan et pakke tilbud. Men måske var den svær at komme af med[B)] jeg fik et godt afslag mod at tage den[:I]

Dies,hylster osv forhandles af midtvejs(Midway) til rimelige priser. Desværre har jeg ikke fået taget mig sammen til at få en ladetilladelse endnu men det er noget jeg skal til at lave om på.
jeg tog et kursus for et par år siden og fandt da ud af at man ikke må stå ved køkkenbordet og samle patroner. Mærkelig lov[xx(]

Har du købt den i DK? eller udenbys som mig?

Mvh Ole
Svar
#4
Speedy..Gamle hund - Er du sikker på at du ikke kom til at tage en 400 grs. kugle i 45halvpervers ? Tillykke med dyret, og lad os endeligt vide hvordan det går med præcisionen i den. Hvis nogen mener at de skal have hjælp til genladning er det bare at sende et die-sæt, og kuglerne er jeg sikker på er lagervare [:p] (ca. 1500 .458 kugler indtil videre)

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#5
45-70... ja de skulle jo starte et sted[Wink]

Ellers har jeg hørt at unavnGDivet kilde ikke rigtigt kan finde ud af det med mave bælter på patronen.
Så det kunne måske være grunden til at ikke så mange har valgt den kaliber. En æske fabrikskrudt koster jo det meste af en kinesisk årsløn.[:0]
Svar
#6
Hallo mester speedy Gonzales [Smile]

Du skal ikke kigge under sortkrudtladedata til 45/70

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)