Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sjove ting fra REX
#1
[Image: 2172_m.jpg]

Så dem bag på en bil, det er ret godt lavet ...
K&B Claxel Wink




Svar
#2
http://www.prankplace.com/bullet.htm

De har eksisteret i nogle år efterhånden...

Havde man bare en gammel smadderkasse, så kunne det være skægt at overklistre den...

Men morsomme er de...

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Havde man en gammel smadderkasse kunne man da´ bare skyde nogle rigtige huller..
Leif R.

The Shootist
.45 forever
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Havde man en gammel smadderkasse kunne man da´ bare skyde nogle rigtige huller..
Leif R.

The Shootist
.45 forever



En af mine kolleger havde engang ikke rigtig styr på våbenbetjeningen.
han lavede den lidt omvendt.

Han blev forstyrret under afladningen og fik derfor ikke kontrolleret
at riflen var tom.
Et styk tysk riffel blev lagt ind på bagsædet af en bil.
Nå for f..... der var stadig noget i kammeret, det blev til et tomt hylster, og lidt ekstra ventilation i den ene bagdør.
Nu skulle bilen jo(den var solgt) afleveres få dage senere så der var lidt panik, med at få det her exit wound lappet inden aflevering.

I dag kan vi andre grine af historien, men han selv bliver stadig flov her mange år senere.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#5
En af mine (eks)bekendte havde en gammel Toyota HiLux... Bagklappen var ret rusten, og for sjov skyld pillede vi den af og hullede den grundigt med en 9mm Para... Så satte vi den på igen og han kørte rundt med den i flere måneder, inden han så blev standset af politiet, de ville gerne vide hvor de huller var kommet fra[Big Grin]

DET vidste han selvfølgelig ikke[^] dan han dertil tilføjede "og jeg er da osse ligeglad" blev betjenten lidt stram i betrækket[8D] og kom med en del formaninger...... Der blev dog ikke mere ud af den sag[Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
Skudhuller

For nogle år siden da jeg solgte Mercedes-Benz i Californien, kom der en kunde ind for at købe og prøvekøre en 500SEL, og da der var en del kunder i butikken bad jeg ham vente og ta´en kop kaffe imens,
da jeg lidt senere kommer forbi den bil han var kommet i kan jeg se at der er en del skudhuller i den, den er stadig på "papir" plader(ny) så jeg går ind og ringer til den forhandler hvis navn står på pladerne, og det viser sig at han havde stjålet den under en prøvetur, den anden forhandler vil sende politiet, men imens jeg taler med "kunden" undskylder han sig og går undfor og stikker af.
Det var nok heldigt jeg ikke kom på prøvetur med den herre.

Leif R.

The Shootist
.45 forever

Jeg var dog altid bevæbnet, (pistol i skrivebordsskuffen) men havde ikke lige "lyst" til at arrestere ham da man aldrig ved hvad han ville ha´gjort og der var mange mennesker tilstede.
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#7
Jeg tror sgu jeg skal have et ark af dem - Næste gang vi holder riffeljagt i konsortiet - Så kunne man nok få lidt sjov ud af dem i frokostpausen [}Smile][}Smile]

Mvh.

Jørgen
Svar
#8
Hvis man ikke er til klister mærker på bilen så er et her den rigtige varer..

[center][Image: blaser_hul.jpg] [/center]
Der er lidt mulighed for at lave variation over temaet, her er der benyttet et indvendigt dørhåntag først for at få et indtryk af frakmentation.[Wink]
Svar
#9
Hvis man bor i Københavnsområdet er det da bare at parkerer sin bil i Taastrup natten over - så har den masser af Street Credit.
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Så vil jeg nu foretrække at købe et par mærkater.
De kan fås i http://www.skyttebutikken.dk for et aår håndører...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)