Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stålhagl
#1
jeg har omsider fået (nåe ja - ikke ligefrem fået, men så købt da) min F3.

når jeg nu skal til at lege med den, kan man så stadig bruge en kalket jernplade uden risiko eller var det kun med bly det var muligt?

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by STROM

jeg har omsider fået (nåe ja - ikke ligefrem fået, men så købt da) min F3.

når jeg nu skal til at lege med den, kan man så stadig bruge en kalket jernplade uden risiko eller var det kun med bly det var muligt?

mvh
Strom



Tillykke med skyderen [:p][:p][:p]

Jeg har skudt massevis af skud på jernplade, uden at de kommer tilbage i hovedet på en.

Stil den en smule bagover, så flyver de i luften og drysser stille ned ..

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#3
mange tak, Clax
glimrende at jeg ikke bliver hullet pga min nysgerrighed

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Øh du Strom, hvordan klarer du at sigte når du skal holde en kalket stålplade bag bøssen for ikke at blive ramt[Wink][?]

Jeg har da heller ikke hørt at der skulle være den slags familiesvagheder med en F3, så det behøves

jbn
Svar
#5
Øh du Strom, hvordan klarer du at sigte når du skal holde en kalket stålplade bag bøssen for ikke at blive ramt

Jeg har da heller ikke hørt at der skulle være den slags familiesvagheder med en F3, så det behøves

det er ikke et problem: jeg skyder jo links så opstillingen er akavet alligevel[Big Grin][Big Grin]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Tillykke med F3er, du fortryder ikke købet. Jeg købte en i sommers og den har virkelig levet op til forventningerne, både med lerduer og på jagt..

Hvor lang løb fik du til den??
I didn't come this far to miss!
Svar
#7
halløj annaniashunt

81 cm
højre system
linksbagskæfte
trapforskæfte
lange chokes

og lerduebanen åbner først den 2. uge i januar[V]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Hej Strom.
Tillykke med den "lille " ny.
Hvad er ideen med de lange rør?
Iøvrigt et fint produkt fra Bl*ser...
Nej, mit tastatur vil ikke skrive det [Wink]

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#9
jeg har bevæget mig fra 57 - 63 - 71 til en GTI i 81 cm.
om det er fordi jeg bliver ældre og langsommere (ti stille, PreThom)ved jeg ikke, men skydningen er mere stabil med det længste løb som samtidig har en del højskud.

da Browningen er en smule klumset til alm jagtbrug regner jeg med at den lidt kleinere F3 er mere handy.

det er måske et lokalt fænomen, men der er en tendens til at flere på disse kanter har samme oplevelse

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Så'n en 81'er er en rigtig jydebøsse ... [8D]

Og inden nogen hidser sig op, så vil jeg tilføje, sindig, behagelig og ufattelig godt skydende ...

Det er kun en fordel med sådan et løb, for har man sindelaget til at tage det roligt, så er der intet der undslipper [Wink]

Skynd dig langsomt, det er hvad man skal med sådan en, og det dur, BIG TIME!!!

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)