Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Billedgalleri ?!
#1
Hej alle....

Jeg synes vi mangler et billegalleri. Når jeg læser lidt på forums fra andre lande, er der næsten altid en tråd hvor man kan ligge lidt billeder ind af sine våben eller lignende. Personligt synes jeg det er super spændende at se hvordan andre har lavet deres custom rifler...
Er det muligt ?

Mvh A-frame.

SWAG! We use it a whole lot in long-range shooting...
Scientific Wild-Ass Guess...
SWAG! We use it a whole lot in long-range shooting...
Scientific Wild-Ass Guess...

Svar
#2
ja..lyder godt til mig.[:p].....Eric

Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#3
Jeg tror at denne her server hurtigt kommer ned med nakken, men hvad siger Høgh?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#4
Under Members only... kunne det vel etableres, og dermed er der ikke uvedkommende som har adgang ...

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#5
Der skulle være masser af plads på serveren.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Under Members only... kunne det vel etableres, og dermed er der ikke uvedkommende som har adgang ...

[Image: topp_vinter.gif]



Hmm, nå det er DERINDE alt det sjove foregår ?!?

[Big Grin]

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#7
Skulle det så deles op i f.eks. riffelbilleder, kikkertbilleder, jagtbilleder o.s.v., eller skulle det bare være en stor pulje af billeder?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#8
Det var da en god idé,det kunne være sjovt at se hvad de forskellige formænd gemmer i deres skabe.Og ja-det bør nok være under "Menbers only"

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Der hvor kun DRALF-medlemmer har adgang?

Alle meninger udtrykt af undertegnet er undertegnets egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.
Mvh
Christensen
Svar
#10
At udstille sit grej offentligt er der vel ikke så mange der vil synes om??

My vote for "members only", hvor det kun er kendte bekræftede adressater der har adgang!

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#11
Fremragende idé [Smile] Både for at se, hvad andre ligger inde med og så sandelig også for at få lidt inspiration til egne projekter [:p]

Men helt klart under "Members Only"... ikke for at være paranoid, meeeeen alligvel lidt [Wink]

Mvh Takleberry

[Image: 24092007003.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#12
Det bør helt sikkert være på den lukkede[Big Grin]
Men ja det kan jo helt sikkert give inspiration til noget nyt, eller noget at drømme om.[:p]

Mvh.
Carsten
Svar
#13
Drejer alt dette sig kun om billeder af skydere, i så fald, så opret dog en tråd omgående i 'Members Only'. Hvis det er direkte upload til VTF's server, tror jeg personligt ikke på, at det sker inden år 2020. På Reloaders Nest er der knyttet et fotoalbum til ens profil, og det er også et Snitz forum den side er baseret på. Det nemmeste vil være hvis i uploader til feks. http://www.imagecave.com direkte

Overskriften kunne være i retning af...'Vis mig dit våbenskab' [:p]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Hvis det er direkte upload til VTF's server, tror jeg personligt ikke på, at det sker inden år 2020.


Det har du ret i. Men der er bestemt ikke noget til hinder for at oprette et underforum i "members only" med billedgalleri. Og vi kan da skære det ud i pap, hvordan man lægger billederne ind.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Det har du ret i. Men der er bestemt ikke noget til hinder for at oprette et underforum i "members only" med billedgalleri. Og vi kan da skære det ud i pap, hvordan man lægger billederne ind.



Jamen er det så ikke vedtaget [Big Grin][Wink]

Mvh Takleberry

[Image: 24092007003.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#16
Hørt!

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#17
Som Elvis ville have sagt det:

A little less conversation, a little more action....[Big Grin]

Så er forummet oprettet. I første omgang password protected. Så må jeg bruge juledagene til at cleare de enkelte DRALF'er, så det kommer til at funke som Members Only.

P.S. Password findes i members only.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#18
Og hvad gør man så med det password?


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#19
Det ville nok også spare en del spørgmål med et billed galleri.
Sauer Custom
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Som Elvis ville have sagt det:

A little less conversation, a little more action....[Big Grin]

Så er forummet oprettet. I første omgang password protected. Så må jeg bruge juledagene til at cleare de enkelte DRALF'er, så det kommer til at funke som Members Only.

P.S. Password findes i members only.Hej Høgh,Vil levetid medlemskab i NRA, værke for "members only"adgang.[?][:o)][Big Grin][Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Hunting and Fishing is a dirty business,but someone has to do it.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)