Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nadania safaris
#1
Hej i forumet
er ved at planlægge en tur til Afrika, Namibia eller måske Sydafrika [:p]. Er faldet over Nadania Safaris, der her nogle interessante pakkerejser. Har nogen her erfaring med det bureau [?].
Fortes Fortuna Juvat
Svar
#2
Hej Dragon

Jeg har selv rejst en del i Sydafrika og Zimbabwe, og har formidlet
kontakter for en del danske jægere, siden 2000.

Igennem mit virke og rejseativitet, har jeg selvfølgelig lagt øre til en hel del.

Nadania er en seriøs operatør, lidt i den dyre ende, men der er jo den der med pris/kvalitet.

Det rent jagtlige er meget afhængig af jagtføreren/den prof. jæger og
der er man nødt til at være hård - få personlige referencer på netop
din jæger.

Mht. Sydafrika, så lad mig lige slå fast, at jeg ikke har noget samarbejde eller andet, med Jensen Safari - men det er et firma, som jeg klart kan anbefale.

Rent jagtligt, vil du kunne få en større oplevelse i Zimbabwe, men det kræver altså lidt mere hår på brystet.

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#3
Hej Dragonen

Check lige denne http://www.natron.net/napha/ hjemmeside for jagt i Namibia, hvis du ser på de sider med PH'er så er der flere der har deres private hjemmesider og tilbyder jagt til lave priser eller på gode områder. hvis du booker en af disse så har du en klage mulighed via deres forening.[Wink]

Vi var af sted isommers på en pakkeløsning, men næste gang bliver det på egen hånd til Namibia.[Big Grin]

Det kan nok ikke gøres meget billigere selv, men jeg kan godt lide at selv have kontrol med tingene og lave de fornødne aftaler.[^]

mvh
Santo
Som stadig venter på sine trofæer.[V]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Hej Dragon
Jeg var med Nadania i ZA(Sydafrika) i foråret ´07 på jagt og familietur, det var alletiders, alt klappede perfekt.
Det var en farm nær Vryheid i KwaZulu Natal.
Den tur kan jeg godt anbefale til dig.

Mvh.
Carlsen[Smile]
Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)