Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gode råd
#1
Jeg ønsker gode råd inden jeg halshugger den bøssemager som har monteret min riffel.

Jeg fik her i efteråret leveret min anden ønske riffel. En sako 85 i 270 WSM med kunstskæfte og rustfri løb, der blev monteret en S&B 6-25x50 på den.
Min første mistanke om en mulig fejl var da jeg slog harris støttebenene ned skulle den ene ben være 4 cm. længere end den anden hvis trådkorset skulle være vandret.
Men så i dag hvade jeg endelig tid til indskydning " der er nogen som har meget op til jul [Smile]"
Jeg skød det første skud...bang en etter......øøhhh. Ud med bundstykket og finde skiven og så op og kikke i S&B´eren. Nej Nej 50 cm galt og kikkerten kan ikke stilles mere ned. Altså den bøssemager som havde monteret det havde ikke brugt så meget som et sekund på at kontrollerer om baserne kunne bruges på denne kikkeret.
Så hvad vil I foreslå der skal gøres?.
Svar
#2
Halshug ham?

"You learn something new and depressing every day"
"You learn something new and depressing every day"
Svar
#3
Det bliver jeg også nød til, da jeg ikke kan ramme ham med den riffel han har moteret til mig
Svar
#4
Anyway, lad vaer med at rode med det selv, bare send det hele retur, og bed om at faa den igen naar skidtet virker....

Der ud over er det en meget laekker riffel!

"You learn something new and depressing every day"
"You learn something new and depressing every day"
Svar
#5
Hvilke montager har du købt? Sådan et fint sæt fortjæner gode montager.(Optilock)

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Modo

Anyway, lad vaer med at rode med det selv, bare send det hele retur, og bed om at faa den igen naar skidtet virker....

Der ud over er det en meget laekker riffel!

"You learn something new and depressing every day"


Jeg er meget uenig, hvis det ikke er lavet ordenligt første gang er det fordi bøssemageren ikke "got what it takes" - han er simpelthen ikke samvittighedsfuld nok. Find en anden eller gør det selv. Bøssemagere der laver sådan noget skidt, er også dem der skruer en 2'er PHZ skrue ud med en 1'er PH-skruetrækker [Sad!]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
Problemmet er løst [Big Grin]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by nyland

Problemmet er løst [Big Grin]



Hvordan????
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by nyland

Problemmet er løst [Big Grin]



Hvis du ikke orker at skrive hvordan, er det bedre helt at tie![Sad!]

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#10
Den foreste base var ikke den rigtige og de har betalt for det [Smile]
Svar
#11
Forreste base???
Såfremt vi taler originale Optiloc montager....
Jeg mener du fortalte mig at der var tale om detop disse???

Havde det været en "forkert" aka en Tikka base ville det vel have været sidevejs problemet havde været??

Mon ikke der er tale om at der er kommet en for lav forreste underste ring-part på??

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
Helt rigtig blev den først leveret med orginale baser, men for at få mest mulige klik op, fik jeg en såkladt bøssemager til at med base sådan at når kikkrten næsten var skruet i bund var det lig med 100 meter, men det var hvis nok en for stor opgave for ham, så nu er der optilock på igen og har klik til en halv meter under på 100 meter.
Svar
#13
Hvad klager du egentlig over ?
Fik du ikke en til at lave enten uorginale baser, eller modifikationer på de originale ?
Hvis du klager, håber jeg du har en regning på det. Ikke at det bare er en god bekendt det har prøvet at hjælpe !!!

Hilsen Steen
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Hvad klager du egentlig over ?
Fik du ikke en til at lave enten uorginale baser, eller modifikationer på de originale ?
Hvis du klager, håber jeg du har en regning på det. Ikke at det bare er en god bekendt det har prøvet at hjælpe !!!

Hilsen Steen



Regning eller ej så er det mindste den såkaldte bøssemager kan gøre er da at kigge gennem løb og kikkert og "flugte" det sådan noglelunde af inden aflevering til kunden.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)