Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tikka T3 Vs Remington 700 CDL Cal. 243w.
#21
Jeg tror også at jeg blir godt tilfreds med sættet. ÆRGERLIGT jeg ikke kunne få det med hjem med det samme og komme i gang med at skyde i baghaven. Overvejer ud i fremtiden at få drejet gevind i spidsen af piben og så en lyddæmper på. Så blir det endnu nemmere og skyde i baghaven. Har en Zeiss på min 30-06 i dag men blev sq noget imponeret af den S&b Zenith der kommer på. Hvilket lys. og så med belyst sigte også. Tror jeg sq blir glad for i længden. [B)]

Har læst flere steder både herinde at Lapua SP 55gr er noget der fungerer. Men må have noget forskelligt med hjem og lege med og så finde det jeg selv syntes bedst om. Skal bare over 50Gr for at kan have glæde af den i Norge også.

Men hører gerne fra folk der har erfaringer. HAr ikke selv mulighed for at lade, så der blir fabriks ammo i første omgang, indtil jeg finder en der kan lade dem for mig.

CG 3000 30.06
Zeiss diavari 3-12x56

Der er nu ikke noget som en Sauer lås
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#22
Lapua er godt som jeg beskrev tidligere - ivhertfald m.h.t. præcision. Hvor dog opmærksom på, hvis den klemmer når du vil lukke låsen - de er lidt længere end andre fabrikater!

Jeg blev anbefalet Sako's amm. af en gut der har arbejdet som skytte. Han har skudt rigtig meget råvildt med .223R og brugte altid Sako eller Remington amm.

J.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)