Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
import fra tyskland
#1
Hej forum

hvordan er det med at importer våben fra tyskland?

Jeg har kig på en cz 527 med syntetisk skæfte i kal.223rem. kan det betale sig at importere den selv eller er det ikke besværet værd.Prisen er ca. 680 euro..

Hilsen H.S.Jensen
Svar
#2
Hej . Det er rimeligt nemt at købe våben i Tyskland , husk bare at ligge ca 500kr til , til export papir og forsendelse ! Det kan for det meste kun lønne sig ved modeller der ikke er særlig stor efterspørgsel på der. Jeg ville selv kun købe ved en forhandler. Det er en fordel hvis du kan få politiet til at oversætte import papiret til engelsk. God fornøjelse . Hilsen A-bolt
Svar
#3
hej a-bolt

hvad med told og moms??
Svar
#4
Hej!

Heldigvis er Tyskland med i EU, så der skal ikke afregnes hverken told eller moms.

Men jeg kan kun tilslutte mig at få politiet til at lave en oversættelse af papirerne til tysk eller engelsk. Det får det hele til at glide nemmere.

Jeg har selv købt et haglgevær i tyskland, og sælgeren måtte en tur forbi det danske konsulat for at få et stemprel på papirerne da de var på dansk!

Men ellers vil jeg give A-Bolt ret i at det bedst kan betale sig at købe de mindre efterspurgte varer i Tyskland.

Mvh

Michael

Mvh

Michael
Svar
#5
hej

jeg synes ikke at jeg har set en cz527 synt. i dk. skulle man måske snakke med importøren

hilsen H.S.Jensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)