Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Godt Nytår
#21
Ja, jeg kan se, at der nogle der er bedre til at planlægge end mig.(Tillykke H.S.Jensen)

Jeg har også lige fundet ud af, at vi skal have en "Lille Hunter" midt i august, og det er lige med, at Bubas bukejagt i Kroatien til sommer er gået i vask[:o)].

Udover det frygtes budget opstramninger i fremtiden[B)][V](noget med en ny barnevogn;vugge osv.).

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#22
Det troede jeg vi havde aftalt, BUBA......

Du ville blive hjemme og passe kone og børn medens jeg tager afsted på bukkejagt[Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#23
Pyha, det er sgu godt at min kvinde er for gammel[}Smile] til at blive smittet af den epidemi der åbenbart er igang[Big Grin]

Stort tillykke til jer alle [Big Grin], nå ja, osse til jeres koner[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#24
@ Gammeltoft

Jep, der er ikke andet at gøre. Vi er nødt til at holde dem under ild, så du må afløse på prøvejagterne[Big Grin].

Det er ikke helt skidt, jeg har fået lille ny (6BR) jeg kan muntre mig med, mens du skyder mine bukke.

P.S. Kikkerten skal afsted til tyskland i dag, det bliver spændende at se hvad der kommer tilbage.

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Buba

P.S. Kikkerten skal afsted til tyskland i dag, det bliver spændende at se hvad der kommer tilbage.
Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk



Øøøøhh, er det noget vi andre skal indvies i???[Smile]

MVH Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Pyha, det er sgu godt at min kvinde er for gammel[}Smile] til at blive smittet af den epidemi der åbenbart er igang[Big Grin]



Tillykke til de vordende fædre.
Min kone er "smittet" og barn 2.0 kommer efter planen d. 29 januar. Det passer jo meget godt med at jagtjæsonen er ved at være på held [Smile].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#27
Tillykke til de vordende fædre.
Min kone er "smittet" og barn 2.0 kommer efter planen d. 29 januar. Det passer jo meget godt med at jagtjæsonen er ved at være på held .

tillykke. men når hun er sat så sent må måneden, hvad vil du så bruge 14 dages barsel til???[Big Grin][Big Grin]
Svar
#28
@ 308win

Undskyld, der var grusomt uhøfligt[:I]!

Min S&B 4-16x50 Varmint skal på fabriken og få monteret et udvændig kliktårn med BDC, som på Prcision Hunter og de gamle PM I.

Derudover skal den have skiftet trådkors, da den jeg har( nr 6) er for tynd til jagtbrug.

Der er den der skal på min lille dejlige 6BR.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by gustav

Tillykke til de vordende fædre.
Min kone er "smittet" og barn 2.0 kommer efter planen d. 29 januar. Det passer jo meget godt med at jagtjæsonen er ved at være på held .

tillykke. men når hun er sat så sent må måneden, hvad vil du så bruge 14 dages barsel til???[Big Grin][Big Grin]



Er der nogen der siger at barsel ikke må bruges på havet [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#30
hej alle

var lige ned og få scannet bettenøv i går og der er allerede tale om en rigtig autist den er 12,7mm lang.

hilsen H.S.Jensen
Svar
#31
Citat:quote:

hmmm Wonder where that came from. kan du gæse... et hint..."K" 1st navn og "A" 2nd navn ...Eric



Then you should see the tourists when they see this one on "FRIGG"[}Smile]
[Image: P1290004.jpg]
Hmmm, where did we made that wrong turn[?][?]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)