Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bæverjagt
#1
Hej er der nogen der har nogen kontakter til bæverjagt i norge/sverige som de kan anbefale ?

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#2
JA, Peke-negeren....! Og jeg vil med...!!!

Kuglestøberen - alias

The Kartoffel Kaster
Der Kartoffel Wegwerfer
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Aartapple Gooier

JA, Peke-negeren....! Og jeg vil med...!!!

Kuglestøberen - alias

The Kartoffel Kaster



Det vil jeg også... [:p]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#4
oss mig, oss mig[Smile]

17 HMR, 30.06, 416 Rigby
Svar
#5
Bæverjagt ER sjovt...!!![Big Grin]
( ska` vi samle en minibus...[Big Grin][Big Grin])???

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#6
Jeg er klar!! har også kort til bussen hvis der er brug for det...

DIB, du havde da noget igang omkring Bæverjagt, eller husker jeg forkert [?]

Sako 75 Stainless Synth. 30-06, M. Leupold VX-L 3.5-10 x 56
Sako 75 Finnlight 7 MM Rem. Mag. M. Leupold VX-II 6-18 x 40
Sako Quad .22 LR .17 Hmr M. Burris Quad 3-9 x 32
Beretta 686 WO 12/76
Baikal MP 153 12/89
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#7
Moin M6..
..ja vi har snakket om det..
Rent bortset fra brunstjagten på bukke i Polen, arrangerer jeg selv mine jagtrejser, vigtig herved er, at kunne få nogle gode referancer udleveret/oplyst..[8].. Det har knebet lidt MEGET..[B)]..for nogle nordmænd jeg har kontaktet, så jeg har pt vendt blikket lidt mod sverige [:p]..

(Der hvor jeg har været nogen gange, mener han ikke det kan svare sig for mig iår at komme op..[V].)

Så skulle nogen mangle en makker til noget bæver jagt og noget kørselstilskud m.m....så er jeg helt klart frisk og klar på en tur..[Smile][Smile]

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#8
Jeg er også klar, havde faktisk allerede planlagt at tage til norge men har ikke helt styr på hvor stor området er og hvor mange bæver der er mulighed for så jeg er åben for andre forslag hvis der skal laves VTF tur [Big Grin]
Svar
#9
Moin Savage...
Tjek det...tjek det...tjek det...[:p][:p]
Man skal aldrig kasserer et ben, før sidste stump kød er spist..[Wink]
Kunne være, at der virkelig var "noget" på den kontakt som du har gang i...[8][8D]...

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#10
Hej Lani.

Jeg har kontakt igennem Aurora Jagtrejser, samt en privat. Har selv været på bæverjagt i Norge sidste år. Super oplevelser til billige penge.

Feliin

Citat:quote:

Originally posted by Lani

Hej er der nogen der har nogen kontakter til bæverjagt i norge/sverige som de kan anbefale ?

LANI

Surgeon fever....


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)