Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bushnell banner D&D 6-18x50 ?
#1
Hej forum.Er det en kikkert nogen kan anbefale eller har en kommentar til. Jeg er nemlig lige blevet tilbudt en sådan til en fornuftig pris!
Det er planen den skal sidde på en sako vixen i cal 17 rem[Big Grin] Den skal kunne bruges til krager på halvlange hold[Smile] Hvis den ikke dur, er der nogle alternativer som kan bruges uden man skal betale forenden af en jetjager!!!!
Jeg har læst nogle tråde om horizon er de bedre/ringere? Jeg ville selvfølgelig helst have noget leupold vx3/zeiss conquest 6,5-20x50, men har simpelthen ikke råd.[xx(][xx(]
Svar
#2
Hejsa!!!

6-18x50 Banner kikkerten havde jeg oprindeligt siddende på min .223rem, og jeg har været vældigt godt tilfreds med den. Klar at se i, klikfast og parallaxjustering - Godt køb til prisen (hos Rex selvfølgelig!!!) [Big Grin]

Den er lige blevet skiftet ud med en Zeiss Conquest 6,5-20x50 [Wink] med kliktårne og das ganze molevitten!!! Grunden til at jeg skiftede til Zeiss er at jeg har en kammi der pt bor i USA, og så synes jeg at jeg skulle have en julegave af mig selv da han var hjemme her til jul... Ellers var Bushnell-kikkerten blevet siddende - ingen tvivl om det!!!!

Banner'en bliver ikke til salg foreløbig, idet den skal monteres på en .17HMR, .17rem eller en .22Hornet - jeg kan ikke lige bestemme mig for hvad der er den rette medicin til kragefugle og måske en ræv på 0-150m..
Bottom line: Jeg er 100% tilfreds med min!!!

Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Mvh/Lars

"Ubehagelig type efter min mening - Ingen tvivl om det - YEAAHH!!"
Svar
#3
Lyder godt, så springer jeg nok på den, medmindre rex har andre alternativer![Big Grin]Tak for svaret[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)