Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvem kan bygge en "Tactical rifle" til mig ?
#1
Hejsa

Skal lige høre, om der er nogen, der har et godt bud på en mand i Danmark til at bygge en Tactical riffel til mig... Regner med at skæftet skal være et McMillan A5 links.. Men jeg skal bruge en til at lave bedding osv, vælge løb, aftræk, lås osv... Hvem er god til sådan et arbejde ??

Vh. Tooms
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar
#2
Spørg Hatting
Svar
#3
Hej Tooms!

Du er jo igang med det samme som jeg er!!!

Jeg har foreløbig fået fat i piben via Dr. Strangelove i dette forum. Offer-riflen har jeg fundet i England - en meget billig Rem700. Sammenføjningen mellem piben og låsen har jeg udnævnt Hatting til at udføre. Han har bl.a. lavet en riffel til Lynge i dette forum. Se her:
http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=8572&SearchTerms=lynge,375,rum

Skæftet.... Jeg havde selv drømmen om et A5 McMillan, bare i rigtig udførsel og ikke i links[Wink] Men pludselig en dag vågnede jeg op og så lyset. Et Accuracy International Chassis System!
Se da lige her:
http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=10561

Kelles riffel er The Real Deal - en rigtig AI,og ikke en fattigmands-AI som jeg er i gang med.

Man kan købe hele skæftet hvor det eneste du behøver er en lås med en pibe. Der medfølger endda et magasin med til et A.I.C.S

Og hvem snakker man med om det... Det er da ID - også fra dette forum. Han er udpeget Generalimporteur af AI og er lynende hurtig på aftrækkeren når det drejer sig om at svare på dumme spørgsmål(fra mig..)

Jeg tør dog vædde med at der er andre i dette forum du også kan ty til når det gælder råd, vejledning og kompetent bøssemagerarbejde. Jeg fortæller blot om den fremgangsmåde JEG har valgt.

Jeg glæder mig som et lille barn til at prøve det færdige stykke værktøj - det hele dokumenteres selvfølgelig i billeder og ord når jeg er færdig.

Held og lykke med det taktiske projekt.

Mvh

Michael
Svar
#4
Mener desværre ikke a AI laver links skæfter...

Tooms
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by tooms

Mener desværre ikke a AI laver links skæfter...

Tooms



Hej Tooms!

Det er helt klart en opgave for ID at svare på...

Mvh

Michael
Svar
#6
Tal med HATTING! han har lavet min

Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
#7
Accuracy International laver ikke links-produkter.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ID

Accuracy International laver ikke links-produkter.



Det er jo nok fordi deres største kunde er millitæret. Kan man slippe for værnepligt hvis man er linksskytte [?][Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#9
Kan man slippe for værnepligt hvis man er linksskytte
næe, du kan få udleveret en sort klap[Smile] - hvis der er værnepligt endnu?

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ujensen
Kan man slippe for værnepligt hvis man er linksskytte [?][Wink].


Nej man kan ikke "slippe" (mærkelig formulering[Wink]/slippe=erklæret ubrugelig) af den grund.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ID
Nej man kan ikke "slippe" (mærkelig formulering[Wink]/slippe=erklæret ubrugelig) af den grund.



Du er godt klar over at du lige har kaldt over halvdelen af Danmarks befolkning ubrugelige ikke?[:X][Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by ID
Nej man kan ikke "slippe" (mærkelig formulering[Wink]/slippe=erklæret ubrugelig) af den grund.



Du er godt klar over at du lige har kaldt over halvdelen af Danmarks befolkning ubrugelige ikke?[:X][Wink]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Mener du kvinderne....[?]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
Jep. Derfor [:X].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)