Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
McNett Camoform
#1
"Usynlig" skyder

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Interessant. Har vi en dansk forhandler?
Svar
#3
Hmmm, det ser ud til at Mcnett laver plejemidler til dykkere, det er Pro-Safe der er dansk importør
Citat:quote:

Som dansk importør af McNett har vi. et bredt program af vedligeholdelses-. produkter til dykkeren. Spørg, hvis der. måtte være specielle ønsker. ...


www.pro-safe.dk

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Det ligner meget et forbindingsmiddel. Om det fås i hvid ved jeg ikke. Det plejer at være i skrigende farversom blå, grøn og lyserød. Den lyserøde er obligatorisk når "muskelhunde" der har fået skrammer skal forbindes [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Når det er vinter, plejer jeg at give haglskyderen noget alm. hvid malertape.

Det virker fint og er nemt at få af igen.

Men det er jo ikke lige nødvendigt i øjelikket.

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Der findes faktisk en "strømpe" i camo, der er lige til at trække på skyderen - en virkelig god løsning, jeg har brugt fra begyndelsen af 90´erne.

Desværre ved jeg ikke hvem der forhandler den, men den stammer selvfølgelig fra US.

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#7
og hvor tit er det lige jagtlig nødvendig at camouflere sin skyder. [?] men smart ser det da ud.
Svar
#8
http://www.jagt-grej.dk/group.asp?group=36&sub=36

han har strømpen (eller noget der ligner )nederst på siden

Mvh Bo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)