Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Subtension"
#1
Ja ja,nu er det tid til at gøre nar af mig.Jeg har lige fået en ny kikkert og ventetiden indtil D'herre LANI og Takleberry´s kolleger får taget sig sammen til at lave tilladelsen til den kanon den skal sidde på,bruger jeg på at læse manualen(så er ventetiden da godt for noget[B)])Men jeg er stødt på et ord som jeg ikke rigtig kender(og det gør min ordbog heller ikke) "SUBTENSION" Hva´betyder det???

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Hej Ulrik.... Skal vi ordne det udenfor [}Smile][}Smile][}Smile][Big Grin]

tsk tsk tsk.....

Hvornår lærer du at Google [Big Grin]

Definition for "reticle subtension" : Most commonly expressed in inches per 100 yards, reticle subtension is the amount of the target covered by the reticle. This known amount of coverage by the reticle can be compared against the size of an object in the scope's image, and be used to estimate the range of the object

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#3
Nixen LANI-i bruger jo tøse triks-peberspray og sån´......[Big Grin][Big Grin]
Subtension dimensions-det står i forbindelse med de fire vandrette streger i sigtet(TDS 4)

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Ulrik....det er aldeles ikke tøsetriks.... det er for at beskytte dem selv [8D]

P.s. prøv at nærlæse den engelske text ovenfor, så har du svaret på dit spørgsmål....

Hvis det kniber med det udenlandske, så er her en forenklet oversættelse

Subtension dimension=det stykke som dækkes af målet af trådkorset[Big Grin]

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar
#5
Ja ja-nu havde jeg fattet det[8D]-det er sgu også en skam,at netop den dag vi lærte det ord i skolen,havde jeg min eneste sygedag.....[Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
@ Lani

Pas nu på at aktivisterne ikke snupper jeres peberspray og sprøjter det i øjnene på sig selv.....[Wink]

PS: Har du tjekket om du stadig har din H&K...[Big Grin] Der mangler vist 1 et sted....

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Den har SA[xx(]

LANI

Surgeon fever....
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)