Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remington Pumpriffel
#1
Hermed billede af en fiks, lille nyanskaffelse. Remington 7600 Carbine i kaliber 30-06 påmonteret et Aimpoint ML3 i Leupolds QRW montage (tak Rex). Den blev skudt ind på Kalvebod i lørdags, og præcisionen er meget tilfredsstillende må jeg sige. Den vejer intet, og er derfor utroligt velegnet til at svinge rundt med på en drivjagt.

Jeg var noget skeptisk overfor en pump, men den vinder ved nærmere bekendtskab. Der er ikke noget rasle-skralde, det lyder som at smække en Audi dør, når man repeterer. Men nok en god ide at gøre det hjemmefra til bukkepremieren, man skulle jo nødigt vække hele skoven [Smile]

[http://s265.photobucket.com/albums/ii206/00143939/?action=view¤t=12012008.jpg]
Svar
#2
Må man være fræk at spørge hvad koster sådan en fætter, eller findes der et link med prisliste et eller andet sted som jeg bare ikke kan finde[|)]

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#3
Den vejer intet, og er derfor utroligt velegnet til at svinge rundt med på en drivjagt.
jeg synes nu at noget vægt (gerne foran) gør det nemmere at ramme på drivjagt.

et par af mine venner har sat 9,3 løb på deres pumpere, det gør den ikke ringere. men så kommer den jo højere end de 5-6 tusind.
desværre er det ikke så nemt at finde en pumper i 35 Whelen som i 7400´eren

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Jamen den er nu ikke så dyr. Riflen ligger på 5K + så kommer sigtet + montage oveni. Det lægger 3, 4, 5, 6K oveni, afhængigt af, hvor du køber. En af fordelene ved riflen her er, at man alene betaler for metallet, og ikke for alskens gravering og kruseduller... [Smile] Men det er jo smag og behag.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)