Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Til blaser lrs2 ejere
#1
Har talt med fabrikken idag. Brokkede mig over de problemer der er med magasinet. De er i fuld gang med at udvikle et nyt, og påregner at det er færdigt ultimo februar. I kan til den tid gå til jeres forhandler og få det byttet. Hilsen Preben[Big Grin]
[Image: lrs.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#2
howdy Preben
det hedder ikke at bytte det: det hedder at bytte den[Big Grin]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Jeg lader mig ikke provokere
Jeg lader mig ikke provokere
Jeg lader mig ikke provokere
osv.osv.[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
mvh Don Bums

Svar
#4
trist
trist
trist
osv. osv. [:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Misundelse er en grim ting
Misundelse er en grim ting
Misundelse er en grim ting
osv. osv.

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Mvh
Christensen
Svar
#6
@Skovfogedeleven

Racist
Racist
Racist
o.s.v.

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
tja, min blaser har ikke vrøvl med magasinet, bortset fra at den kun rummer 2 skud[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
den fangede jeg ikke?

Alle meninger udtrykt af undertegnet er undertegnets egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.
Mvh
Christensen
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogdeelev Christensen

den fangede jeg ikke?

Alle meninger udtrykt af undertegnet er undertegnets egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.



Forstår jeg godt[Smile]Det er fordi Strøm ikke har balls nok til at købe en riffel af dette fabrikat. Men det gik lige med en haglbøsse
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
mvh Don Bums

Svar
#10
svaret er rett

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#11
Hvordan er lukketøjet i en Blaser O/U konstrueret - er det også farligt[?] jeg tænker på om det er baseret på plastickomponenter og andet "sjovt" i letvægtsudførelse [?]

For den ligner ikke umiddelbart noget træk og slip [?]

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#12
Jeg tror nu at det Skovfogedelev "undertegnede" Christensen mente var, at han ikke forstod M@X's racist-bemærkning [Wink]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#13
Det er godt nok herligt det her. Lige så snart ordet blaser bliver brugt i en tråd, så går der max 2 indlæg før vi har bevæget os helt væk fra tråden[Smile]Den var oprindeligt en henvendelse til lrs2 ejere. Vidste vi var nogle stykker men 303 havde jeg ikke regnet med[Big Grin][Big Grin]
I slipper for fotoet denne gang[Big Grin]
mvh Don Bums

Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by prethom

Det er godt nok herligt det her. Lige så snart ordet blaser bliver brugt i en tråd, så går der max 2 indlæg før vi har bevæget os helt væk fra tråden[Smile]

Ja, det kan man så reflektere lidt over grunden til!



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#15
Gruden til at jeg skrev "Racist" er fordi hver gang der falder en kritisk bemærkning om indvandrere så skriger venstrefløjen "RACIST" og hver gang man smider en kritisk bemærkning om Blaser så kommer der promte et "Du er bare misundelig" og jeg orker ikke at forklare at jeg HAR råd til en Blaser, men jeg foretrækker noget andet.

Til Prethoms ros skal der siges at han aldrig har brugt ordet misundelig og at han tåler enhver form for drilleri, uden at blive sur. Og Blaserperkeren[:I] ligeledes, han kan osse tåle det. Vi skal oven i købet på jagt sammen i næste uge og jeg glæder mig til at møde dig.[:p][^]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by ID

Jeg tror nu at det Skovfogedelev "undertegnede" Christensen mente var, at han ikke forstod M@X's racist-bemærkning [Wink]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



ID hvis jeg nu KUNNE stave ville det måske... men nej jeg mener aldrig at have udvist evner i den retning? Nok noget med at jeg tænkte på jagt da læren gennemgik det emne....[:p]

M@X det er vel ikke værre end ved hver tråd om en blaser står der i første indlæg "byt den", "køb en rigtig riffel" eller noget i den stil? Og du stod enda selv for det i denne sammenhæng[:0]

Alle meninger udtrykt af undertegnede er undertegnedes egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.
Mvh
Christensen
Svar
#17
Min Blaser så dejligt!

Jeg ik butter den, den skud højt, og slå maje dyr ihjel!

Man jeg godt lide andre ikke-Blaser også. De slår osse meget ihjel.

Peace våbenvenner!

P.S. Strøm, lad vere med at rette min grammatik, det er hobløst, og jeg lærer det never!
@ Max. Du kan godt glæde dig, jeg er nemmlig sååå lækker!

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#18
Hej Buba
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]1000 gancke
mvh Don Bums

Svar
#19
Det lyder næsten som om der er endnu en VTF'er på vej mod blåskimmelost [Smile]
Svar
#20
Hehe...
Ja når alle de implicerede på "svineturen" har sovet i ske x antal gange bliver det sjovt at se til de kommende terænskydninger om de har fået de samme bivirkninger som skimlen - måske er de alle blevet kejthåndede også[Big Grin]
Citat:quote:

@ Max. Du kan godt glæde dig, jeg er nemmlig sååå lækker!


[Image: topp_vinter.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)