Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trækkrog til råvildt
#1
Hjemmelavet trækkrog

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Den ligner noget der gør ondt at have i lommen [B)].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
det er nu også nemmere med en snor i lommen og en skydestok

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Hvad er der nu galt med at binde benene sammen og ha dyret over skulderen??

Jeres skuldre er måske ikke brede nok..????[Big Grin][Big Grin]

/Søren
Svar
#5
skuldrene er brede nok, der er plads til rigtig mange tæger[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Så kunne man jo bare stikke hul imellem kæbegrenene og stikke snoren igennem der. Snoren kan så bindes til en stump pind eller skydestokken. På den måde slipper man da for den stikkejavertus i lommen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#7
Racerback i Skåne har en sele som man tager på, ligesom en rygsæk, med en ring som sidder på ryggen, den er fin hvis man skal slæbe dyret ret langt[:p]

petoni

"One shot--one kill"
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#8
Jeg har fået denne her af en god jagtkammerat der er fix på fingrene til træarbejde.
Den har jeg i lommen eller i rygsækken på jagtture og den fylder ikke ret meget. Ved råvildt er det bare at bøje dyrets hoved ned mellem forløbene og så lægge snoren rundt om begge forløb.

Efter brug vikles snoren rundt om håndtaget.

[Image: DSC_0060.jpg]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Det er jo dejligt når noget praktisk kan kombineres med glæden ved at eje noget smukt.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)