Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : 2 danskere taget i ulovlig jagt
#1
Skød Ren

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Meget typisk, at de lige nævner Härjedalen...

Var det ikke der, hvor vi er et par stykker herinde, der har haft en fælles oplevelse med en dansk jagtudlejer i en gammel volvo?

Min erindring om pågældende var, at han nævnte, at han var personligt gode venner med den lokale ordensmagt, så vi kunne da sagtens skyde rener, hvis der kom nogen forbi...der gik vist en enkelt eller to vildfarne rener på terrænet... vi skulle bare begrave skindet, så det aldrig blev fundet....

Den var der nu ingen af os, der hoppede på... bevidst lovbrud i ødemarken på et terræn ejet af en, der er ven med polisen... Det er da vist at anbringe sig selv i lidt af en klemme...[xx(]
Nu så vi ingen rener, så det var ikke aktuelt.... ja faktisk så vi ikke rigtigt noget levende, ud over et par urfugle og et par af de "store sorte" og så lige musene i jagthytterne... [:I]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Historien er jo nok i en eller anden udstrækning sandfærdig [V]

Men helt generelt: Jeg kan forstå at artiklen er baseret på en enkelt ren-ejers udtalelser og at politiet ikke har været indblandet. Er det ikke et lidt tyndt grundlag at hænge to danske jægere ud på?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)