Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Opfordrer til systematisk grisejagt
#1
Skyd svinet

Hvis det er et problem kan de bare ringe[:p][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
I artiklen står der:

Endelig foreslås det, at jægerne i fremtiden koncentrerer sig om at nedlægge de fødedygtige søer, for på den måde at sænke dyrenes succesfulde tilvækst.

Dette er en misforståelse!!!! Naturvårdsverket ønsker øget jagttryk på unge søer (überlaufere og årsgrise) - bestemt ikke på gamle (tværtimod). Da man ikke i realiteten kan se forskel på en ung so og en ditte orne, må dette mål i givet fald nås gennem øget jagttryk på de unge dyr.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Det kan man jo kun være tilfreds med... :-)

Kunne man ikke lægge foder ud i depoter ove øresundsbroen, så nogle kunne finde vej til DK?? [8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)