Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
riffel logbog
#1
Hejsa

Jeg skal ha en ny match-pibe sat på min Sauer 202, samt et match-forskæfte, og overvejer derfor at holde fuldstændigt antal på hvor mange skud, der går igennem den. Er der nogen her, der har erfaring med at føre denne slags logbog... Det er jo sådan lidt "sniper-agtigt" men de gør det jo også for at lære noget.. Hvilke oplysninger er vigtige at få med ?? Kom med jeres bud ;-)......

24.01.08 kl 11.16 Nu har 70 mennesker været inde og læse det her... Er der virkelig ingen, der har nogle bud.. Det kan da ikke passe, at jeg er den eneste der ønsker at lære noget om den riffel man skyder med ????

Tooms

"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar
#2
Værsgo Tooms

Her er en side om hvad sådan en bog indeholder: http://www.stormtactical.com/pages.htm

Hilsen Platfod
Svar
#3
Jeg bruger et Exel ark.
En fane til håndvåben og en fane til rifler.
Jeg registrerer sted, dato og antal skud.
Jeg har så et "sum" felt for hvert våben, så jeg kan se hvor mange skud de enkelte har skudt.
Svar
#4
Du bestemmer jo selv hvilke ting du vil ha' med i sådan en logbog.
Personligt noterer jeg blot sted, ammunitionstype og antal skud (øverst i højre hjørne akkmulerer jeg så antallet af skud). Som "Logbog" har jeg valgt en ganske almindelig lommebog fra Rite in the Rain - all-weather field book. Item No. 980 WOODLAND GREEN.
Rite in the Rain laver også flere andre typer som du kan bruge.
Firmaets produkter forhandles i Danmark af INF-Wear



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Tusind tak for de gode svar [Smile]

Vh. Tooms
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)