Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bushnell elite 6500
#1
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templa...estid=4399

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62.[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#2
Interessant. Jeg har i forvejen en elite 4500 med Raingaurd og den har fungeret upåklageligt.

Den nye 6500 har ikke fundet vej til Bushnells egen hjemmeside endnu.

2,5-16.....[:0].....hvis kvaliteten holder, så må det prøves! Det eneste, der er en smule bedrøveligt, er, at den ikke fås med centeroplyst trådkors. Uagtet hvad andre måtte mene om dette så letter det natskydning mod svin betragteligt (erfaring - ikke teori![Big Grin])

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Spændende: 2,5-16x50 til 5K - det lyder meget besnærende!

Jeg har altid rynket lidt på næsen ad Bushnells(lidt af en snobbe røv), men man kan jo have et standpunkt til man tager et nyt.
De var først med Raingaurd, de laver en sigte kikkert m. afstands måler og nu med mere end 6 ganges ændring i forstørrelse.

Der var en Elite 4200 2,5-10 med i "Den store kikkert test", hvor den fik 58, Leupold X-III fik 60 og Meopta 57. Så det er vel kvaliteten.

Høgh:! Elite 4500 - er det lækkert grej - Kan du skyde gris i buller mørke - evt. skala fra 0 til 10?

Mvh. Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Interessant. Jeg har i forvejen en elite 4500 med Raingaurd og den har fungeret upåklageligt.

Den nye 6500 har ikke fundet vej til Bushnells egen hjemmeside endnu.

2,5-16.....[:0].....hvis kvaliteten holder, så må det prøves! Det eneste, der er en smule bedrøveligt, er, at den ikke fås med centeroplyst trådkors. Uagtet hvad andre måtte mene om dette så letter det natskydning mod svin betragteligt (erfaring - ikke teori![Big Grin])

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



http://www.bushnell.com/general/riflesco...on=Hunting

Mvh.

mp

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Nu også med .17 HMR, 22 Lr, 6,5x55, 6,5-284, 308Win, 300WinMag og 9,3x62.[Image: u87.gif]
Mvh.

mp
Svar
#5
Jeg får dem hjem i løbet af de næste 2-3 uger.

Priserne er:

ELITE 6500 2.5-16X50MM MULTI-X RETI kr. 6.295,00
ELITE 6500 4.5-30X50MM MULTI-X RETI kr. 7.295,00

.... og selvfølgelig kan de købes billigere i USA, hvis man selv ønsker at importere dem.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)