Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagttur England ( Transport )
#1
Hej alle. Vi er 4 gutter der er ved at planlægge en hjortejagt i nærheden af Birmingham. Det store spørgsmål er bare hvordan vi nemmest og mest smertefrit kommer derover. Vi arrangerer selv turen, og jeg må indrømme at jeg ikke gider det stress i lufthavnene. Så spørgsmålet er, skal vi tage Esbjerg Harwich eller hvad med kanalen eller tunneltoget[?]Kom med jeres erfaringer, tak[Smile]
mvh Don Bums

Svar
#2
Var i Birmingham sidste år for at jage Muntjak og Kinesisk Vandrådyr, og vi fløj til Birmingham med SAS uden problemer overhovedet. Så det er efter min mening klart at foretrække...

Feliin

Citat:quote:

Originally posted by prethom

Hej alle. Vi er 4 gutter der er ved at planlægge en hjortejagt i nærheden af Birmingham. Det store spørgsmål er bare hvordan vi nemmest og mest smertefrit kommer derover. Vi arrangerer selv turen, og jeg må indrømme at jeg ikke gider det stress i lufthavnene. Så spørgsmålet er, skal vi tage Esbjerg Harwich eller hvad med kanalen eller tunneltoget[?]Kom med jeres erfaringer, tak[Smile]


Svar
#3
Der er vist nok en transportfærge fra Esbjerg også hvor man komme i land et par timers kørsel nord for Harwich.

mvh

rekyliling[:o)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)