Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kliktårne S&B klassik 4-16x50
#1
Jeg overvejer at købe en S&B klassik 4-16x50 med kliktårne/BDC (30mm modellen). Kikkerten skal hovedsagelig bruges til jagtfeltskydning. Jeg vil gerne vide om tårnene er ok til formålet, eller er de mest beregnet på jagt? Tårnene på S&B PM II er meget roste, kan man forvente en lignende kvalitet af de lave 30mm kliktårne?

Hilsen JM
Svar
#2
Har selv PMI modellen som bruger de samme tårne som på Klassik.

Det er nogle ufatteligt stærke tårne i metal, ikke noget plastic kram!

Min har været brugt både til feltskydning og til jagt i de 5 år jeg har haft den og funktionerne virker stadig perfekt.

Eneste anke er at gummiringen på justér ringen for forstørrelse har været ødelagt grundet "vold" fra min side. Jeg fik en ny fra S&B UB!

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Jeg har også send min 4-16x50 Varmint til trådkorsudskiftning og eftermonterin af lavt kliktårn, som på PMI og Precision Hunter.

Det sku' være i orden!

Tårnet koster 62Euro/tårn + Vat og fragt.

Hilsen Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#4
Hej Buba.
Hvem har du lavet den aftale med? Er det direkte, eller gennem en våbenhandler i DK?

mvh

rekylling
Svar
#5
Direkte til fabrikken!

Service afdeling, damen hedder Sabine Brandt, og de er i øvrigt meget serviceorienterede.

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#6
Tak for svar!

Jeg har bestemt mig for at bestille Schmidt og Benderen – så nu er det spændene at se, hvor lang leveringstiden er på en model med trådkorset i SFP?

Hilsen JM
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)