Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heckler & Koch M770
#1
Er der nogen med et praktisk kendskab til denne riffel, jeg søger oplysninger på magasiner. 3-5-10 skudsmagasiner skulle efter sigende være lavet, men hvad med feks. 20 skuds fra H&K G3 (M75) passer de ligeledes i ?

Hvem herhjemme kunne finde på at have en kikkert montage, og hvad med prisen ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#2
Hej,

jeg brugte sådan en fætter på jagt da jeg boede i Polen år tilbage.

I den udgave var der et 10-skuds magasin på. Så vidt jeg husker var det udformet anderledes end M75 magasinerne.

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
Puf, den magiske drage.........ud over Møn´s klint. Så kan den lære det.......
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Parbst i Nordsjælland er importør - så det kunne være en mulighed?
MVH
Henrik
Svar
#4
HVK...Parbst er på forhånd 'blacklistet' da han mener at hans tilbehør er lavet af guld, riflerne er ellers billige. De er oprindeligt solgt af Parbst til et kendt nordsjællandsk radarfirma og siden købt tilbage, for igen at blive solgt til en anden forhandler. Jeg mener at have hørt at der skulle eksistere en anden importør på Lolland, nogen der kender til ham ? Jeg så at B-Square laver en montage, men frygter at den ikke er i H&K kvalitet (læs : fremstillet i aluminium [xx(])Original-montagen er sikkert også aftagelig via en vippearm der slås til side a la G3.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#5
Her lidt info:

http://www.e-gunparts.com/productschem.asp?chrMasterModel=1570z770

Hvis du ved hvad du skal bruge, så kan jeg 'hive' h&K hjem fra Tyskland
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#6
Motherf**k [xx(]

Jeg har nu lånt en montage til H&K 770 systemet, ja faktisk bruges den montage også på deres .22 halvauto og de er med en svingarm på siden. i selve montagen er der et svalehalespor, hvor der skal isættes ringe med en tilsvarende udfræsning. Dette har kun en eneste fordel jeg umiddelbart kan få øje på, nemlig at montagen uden videre kan påsættes direkte på kikkerter med skinne. Ellers vil jeg mene at selve montagen kun hæmmer brugen, og at jeg kun kan køre med originalt H&K udstyr. Hvis man ser på feks. Weaverskinner eller picatinney rails, er jeg sikret alverdens muligheder med ekstraudstyr fremover - så i dag hælder jeg mere og mere til at fremstille en picatinney rail, istedet for at bruge original monteringer.

Magasiner...G3 magasinerne passer ikke i, og kan ikke tilpasses, så jeg må på jagt i 'dyskerland' efter de rigtige - ellers må jeg sætte min kollega til at trylle lidt på hans fine kantpresse, og bukke magasinhuset i 0.5 mm plade...Nogen der selv har prøvet dette ?

Mere om det når dyret er i hus [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#7
Hej GD!

Jeg skal nok kigge efter nogen "længere" magasiner til en HKM770, når jeg tuller ned til messe i Kassel på Torsdag.

Hvor meget vil du betale for dem? (I EURO please)

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Hej GD!

Jeg skal nok kigge efter nogen "længere" magasiner til en HKM770, når jeg tuller ned til messe i Kassel på Torsdag.

Hvor meget vil du betale for dem? (I EURO please)

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr



M@X 30 'ØVØRER' stykket, og kun to styk - Og tusind tak [:p]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#9
Jeg vil gerne tage denne "gamle" tråd op igen da jeg også mangler en reservedel til denne model. Det, jeg mangler er en Trigger housing assembly - eller bare selve hanen. På e-gunparts kan jeg se, at den koster 276$, men mindre må da kunne gøre det?
Jeg har ikke været i stand til at finde andre mulige leverandører.
Svar
#10
Hey JRexA !

Kan du ikke lige hjælpe min bror her ? Du plejer at kunne finde alt mellem himmel og jord på nettet.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)