Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parring og drægtighed
#1
Jeg har fået min dejlige F.1 labrador parret med en rigtig fin hanhund med rigtig fine papire.

Parringen skete d. 13. og 14. januar hvor de "hang" sammen i ca. 10-15 minutter hver gang[^].

Nu er jeg så "edderspændt" på om hun er drægtig- hvorledes kan jeg selv se de første tegn? Hvad koster en scanning hos en dyrlæge?

på forhånd tak.

PS: hvis hun er drægtig kommer der hvalpe til salg fra omkring medio maj - alle stamtavle - hvis nogen skulle være interesseret[8D][8D].
Svar
#2
Hmmmmmmmmmmmm.........Åbenbart ikke den store erfaringsbank herinde hvad angår emnet....[xx(][xx(][Big Grin][Big Grin]
Svar
#3
Jeg har en scanner så hvis du bor på lolland eller kommer forbi i så klarer vi det [Wink]

mvh

rekylling[:o)]

PS. Jeg aner ikke noget om hvordan man ser om de er gravide. Den sidste tæve vi havde, opdagede vi det ved at hun blev tyk. Så talte vi tilbage og tog en snak med børnene, om de evt havde luftet hunden[xx(]. 13 bastarder fik vi.

PPS jeg kan se i din profil at du bor i Århus såe det er nok ikke lige aktuelt at kigge forbi.
Svar
#4
He He 13 stk.................... PYHA... Håber ikke at min vovse får så mange - under det halve kunne være fint...[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Nej, Jeg kommer nok ikke lige til Lolland, men mange tak for dit tilbud.

Mvh.

Lars
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)