Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rifler på Shot show 2008
#1
Bla. Savage Palma

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Jeg floj ned til Las Vegas for st se showet og har aldrig set noget lignende. Showet dakkede et areal paa over 16 tdr land med ca 2000 udstillere. Jeg havde sat mig for at jeg ville se det hele og vandrede ALLE gangene i de tre store haller, og da jeg endelig paa 3. dagen havde set det hele havde jeg gaaet 27.06 km. (jeg havde taget et pedometer med)Alt hvad der kan tankes af skydevaaben, jagt, politi og militar er der..........selv en 20mm snigskydnings riffel der faar en .50 BMG til at ligne en artebosse. havde fornojelsen af at holde en Perazzi haglbosse i haanden $263.000
Hvis nogen paa forummet nogensinde har mulighed, saa gor jer selv den tjeneste at se det.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

..........selv en 20mm snigskydnings riffel der faar en .50 BMG til at ligne en artebosse.


Det er vist ikke noget for en rekylling[Sad]
Svar
#4
So... Hogmeister...did you buy the $263,000.00 Perazzi shotgun [?][:o)][Big Grin][Big Grin]

You only go around in life once ,you know..ha ha.[Big Grin][Big Grin]...Eric

Ever notice theres no mosquitos in a blizzard?
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#5
No, I bought the 4 gun set for $ 440.000!............It was prettier, and so was the girl showing it...Are you nuts? but someone must have that kind of doe. I managed to watch a guy lose $ 250.000 in about 3 minutes, at the roulette table at the Bellagio and never bat an eye. He'd been better off at the shotshow.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#6
Flere rifler

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)