Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fly til Tjekkiet
#1
Hej

Skal en smut til Tjekkiet på jagt med riffel i maj, sammen med en makker. Vi er inviteret af en privat mand og vil gerne selv have våben med. Vi regner med og flyve til Pragh og køre resten af vejen.

Er der nogle af jer der ved, hvilke selskaber man kan flyve med, som vil have våben og ammunition med, samt hvor mange kg bagage man må have med og hvad "overvægt" koster, hvis det da er muligt.

Har været inde på http://www.travellink.dk/ og kigge, men kan ikke rigtig finde noget af den information jeg søger, der er ellers nok der flyver til CZ, bla. Czech Airlines CSA :-)

Er der ellers noget man skal være opmærksom på. Der er jo en del papire der skal udfyldes når man skal til USA ;-)

Mvh.

Kelle
Svar
#2
på Flybillet.dk er den billigste retur med Czech Airline 970,-.
men der er mange andre muligheder:
jeg ved ikke hvor i landet du bor, men Hamburg-Prag er også en mulighed.
mail derefter til Flybillet om der er problemer med våben.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Nå har undersøgt det lidt...der er masser der flyver fra kbh til CZ. Kimber air og SAS tager våben med :-)

Mvh.

Kelle
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by STROM

på Flybillet.dk er den billigste retur med Czech Airline 970,-.
men der er mange andre muligheder:
jeg ved ikke hvor i landet du bor, men Hamburg-Prag er også en mulighed.
mail derefter til Flybillet om der er problemer med våben.

mvh
Strom



Det er ikke sikkert at flybillet.dk kan komme med et kvalificeret svar. Jeg ville kontakte flyselskabet jeg eventuelt skal flyve med og høre om deres regler
Mvh
Christensen
Svar
#5
sidst jeg bestilte tjekkede billetfirmaet sagen og forlangte våben- og transportkassefakta

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Min erfaring siger mig at jo flere led der kommer ind mellem bestiller og service leverandør jo større er risikoen for misforståelser. Specielt hvis mellemledne ikke har forstand på emnet. Men det er absolut muligt at de kan levere den service. Jeg foretrækker bare at gå til service leverandøren.
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)