Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optik på Shot Show 2008
#1
Bla. Leupold, Nikon og Bushnell

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Den der Konus på side 1. Den har jeg et eksemplar liggende af som en Formand har stillet til rådighed til lidt test.

Til prisen er den meget klar i optikken. Nu får vi se om den osse er rekylfast.......[}Smile]

Det er en 3-10 X 44 med lys

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
jeg har også et konus spotting scope i 20-60x80 liggende.
super scope til prisen og er perfekt til skydebanen.
mvh aleksander
Born to HUNT forced to work
Svar
#4
Hold da op - er vi snart ved at være der hvor man monterer riflen på kikkerten og ikke omvendt?



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ID

Hold da op - er vi snart ved at være der hvor man monterer riflen på kikkerten og ikke omvendt?


Hvis det er spotting scopet du mener, så tror jeg ikke at det er meningen at der skal monteres en riffel under det [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
hva er prisen på den kikkerten i danmark?? har du fått testen den!! kan det lønne seg og handle den!!
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Den der Konus på side 1. Den har jeg et eksemplar liggende af som en Formand har stillet til rådighed til lidt test.

Til prisen er den meget klar i optikken. Nu får vi se om den osse er rekylfast.......[}Smile]

Det er en 3-10 X 44 med lys

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]


Svar
#7
Hej Pekeneger!

Nej , jeg har ikke haft tid til at teste den, men du kan låne den til Safariskydningen.

Eller jeg sætter den på en .458 WM

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Hvis det er spotting scopet du mener, så tror jeg ikke at det er meningen at der skal monteres en riffel under det [Big Grin].

Dette her er vel ikke et Spotting Scope???[Image: 1.jpg]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#9
Det kunne ellers godt ligne et størelsesmæssigt.

/kaz
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by ID[black]Dette her er vel ikke et Spotting Scope???[/black


Det må jeg nok erkende, men det må da lige være noget for dig: built-in anti-canting bubble [Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)