Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&B
#1
Hej,

Skal en tur til Korsholm og prøve deres skydearena. Til dette formål har jeg valgt at tage min 8x57JS med, og har derfor været ved at lade en stak ammo.
Da jeg ikke regner med at tage min afskudte hylstre med hjem, valgte jeg at lade nogle S&B hylstre med en Hornady RN kugle.
Nu viste det sig at 60% af S&B hylstre, kun kunne føres ind i hylsterholderen ved anvendelse af magt.....!!!
Er der nogen der har oplevet lign..?
Ved godt at S&B ikke har noget godt ry herinde, og jeg bruger dem da heller ikke selv (deres færdig ammo), men i dette tilfælde ville hylsteret være anvendeligt som brug og smid væk genstand.

/Søren
Svar
#2
Jeg har brugt S&B hylstre nogle gange efter hånden, og efter vejning og opmåling var de ca. lige så uens som Normas.

Ved godt at der er flere, der har oplevet hylsterseparationer med S&B, men jeg må inddrømme, at jeg aldrig har haft problemer med dem.

Det skal dog nævnes, at der ikke er hylstre jeg genlader mange gange.
Det er nogle jeg sommetider brugte til min fars riffel(8x57), og de hylstre han afskyder kommer aldrig hjem igen[Sad!].

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#3
Tjaaa..

Jeg bruger ikke engang S&B 1 gang[Big Grin][xx(][V]

Jeg har aldrig haft andet end bøvl med det....

Enten er hylstrene så hårde at de ikke kan sizes retur til normal størrelse, eller også er de så snot-bløde helt ned i hylsterbunden at de efter afskydning ikke kan holde på en fænghætte eller ikke kan komme i hylsterholderen..

Jeg har prøvet med både 6,5x55. 308 og 8x57JS

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)