Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kikkertmontering i Badger ringe
#1
Hvordan er jeres erfaringer med Badger Ordnance stålringe, specielt Max50?
Jeg tænker på om de laver monteringsspor på røret?
Jeg har mailet til Badger og de anbefaler ikke at man lapper ringene og siger at deres ringe ikke laver mærker.
Svar
#2
Som udgangspunkt laver de ikke mærker i røret, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig (ordet "umuligt" forsvandt ud af min terminologi da jeg oplevede en pensioneret medborger placere sin bil på tværs i en vaskehal). Med de håndværksmæssige færdigheder, jeg ved at du besidder, skulle det ikke være noget problem at montere disse fejlfrit (og uden mærker).

Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#3
Perfekt.
Der fulgte et sæt med til min seneste anskaffelse og de er top dollar at se på, det bedste jeg har set til dato.
Svar
#4
jeg har badger på min 34mm zeizz 6-24X72, inge problemer, de holder fint i alu og da jeg havde dem på .378 wby

ingen mærker, det patent har EAW taget

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#5
Jeg kan kun melde mig ind i koret.

Mine max-50´ere har været monteret på flere forskellige kikketer og ingen af dem har mærker.
Spændes de til basen/rail med den lille moment nøgle fra DDS og på 7,5 NM ja så er kontrolskydningen kun kontrol.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#6
Nu har det så bare vist sig at min Picatinny rail i virkeligheden er en Weaver, så ringene passer ikke.
Så nu har jeg et sæt Badger Max50 til salg.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by TRG-S

Nu har det så bare vist sig at min Picatinny rail i virkeligheden er en Weaver, så ringene passer ikke.
Så nu har jeg et sæt Badger Max50 til salg.



Så skift din rail[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#8
Den er fræst ind i låsestolen.
Nu er der kommet 3 stk. Optilock montager på i stedet.
En noget dyrere løsning, men det holder ok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)