Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tak til Kima
#1
Jeg har ingen anelse om, hvem der findes bag synonymet ”Kima”, men jeg vil gerne komplimentere Kima med den daglige strøm af relevante links til nyheder og hændelser inden for jagt- og våbenrelaterede emner. Et dagligt besøg på siden giver hurtige henvisninger til de fleste nyheder inden for vores interessegruppe. Så, tak for den daglige informationsformidling.

Mvh
416 Rigby

Better a slow hit, than a fast miss!
Svar
#2
Kima er en lidt sky person der ikke bryder sig om for meget omtale, grundet hans sygdom. Sygdommen er en blanding af Downs syndrom og mund og klovsyge,som han fik efter mange års arbejde med kvæg, dette påvirker hans udseende i den grad(hans forældre var heller ikke for kønne, så dette kan også spille ind på hans udseende). Dette gør at Kima har valgt en indelukket tilværelse, hvor han så kan gemme sig. Tiden bruges til at surfe rundt, og til vores glæde, bruger han meget tid på at opdatere os med friske news om vores hobby.

Her er et frisk billede af ham

[Image: 025.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
Lars er du sikker på at det er et billede af Kima og ikke et selvportræt[}Smile][Big Grin]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#4
Nej shootist det er ikke ham.

Det er Great Dane, der spiller "banjo-boy" i filmen DELIVERANCE, hvor Burt Reynolds og et par venner møder nogle spændende hillbillies fra Vardeegnen på en kanotur. (Squeeeeel like a pig!) [xx(]

@416 Rigby: Du har ganske ret i at Kima gør en kollosal indsats!!!!!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jeg husker scenen vel, jeg så den film et sted i Norland koldt koldt..

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#6
jeg vil også gerne være med på vognen til at takke KIMA især fordi at du altid husker mig på at jeg lavede en masse huller i Aartapple gooier`s skive til tærrenskydningen sidste år.. du er sku en kammarat[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
glæder mig til at fortsætte sucessen igen i år
mvh aleksander[Big Grin]
Born to HUNT forced to work
Svar
#7
Uanset hvem det er, vil det så afgjort være en god ide, at han hænger en kotelet om halsen, når hunden skal kaldes på plads[Big Grin][Big Grin]

MVH Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport
Tikka 695 Allweather 30-06
Mannlicher Schönauer M72 5,6x57
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Uanset hvem det er, vil det så afgjort være en god ide, at han hænger en kotelet om halsen, når hunden skal kaldes på plads[Big Grin][Big Grin]

MVH Schönauer



Du har da i det mindste fået humoren med "nordenfjords"...[Big Grin][8D]

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ran

Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Uanset hvem det er, vil det så afgjort være en god ide, at han hænger en kotelet om halsen, når hunden skal kaldes på plads[Big Grin][Big Grin]

MVH Schönauer



Du har da i det mindste fået humoren med "nordenfjords"...[Big Grin][8D]



Hvis den forsvandt, ville nogle af de kunder der fulgte med jo tro at jeg er syg[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

MVH Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport
Tikka 695 Allweather 30-06
Mannlicher Schönauer M72 5,6x57
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)